Ta oferta pracy jest nieaktualna od 11 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator/Manager serwisu (producent bram przemysłowych)

  • Tarnowo Podgórne (pow. poznański), wielkopolskie
  • Kierownik
  • 07.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

     

    Obecnie dla naszego Klienta z branży produkcyjnej, poszukujemy osób na stanowisko:

    Koordynator/Manager serwisu (producent bram przemysłowych)

    Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
    MAN/TAR/0119

    Obowiązki:

    • utworzenie i organizacja pracy działu serwisowego firmy na terenie Polski,
    • koordynacja oraz zarządzanie pracą działu serwisu (w tym również organizacja pracy podległego zespołu serwisantów),
    • utrzymywanie i rozwój relacji z klientami,
    • nadzór nad przygotowaniem i przekazaniem klientom prawidłowej dokumentacji technicznej i powykonawczej,
    • współpraca z klientami firmy oraz nadzorowanie współpracy w zakresie serwisu i napraw,
    • weryfikacja doboru części zamiennych oraz analizowanie danych odnośnie rezultatów podejmowanych prac serwisowych.

    Wymagania: 

    • doświadczenie min. 2-letnie w pracy na podobnym stanowisku lub kilkuletnie doświadczenie w pracy w dziale serwisu w branży przemysłowej (np. serwis bram, technika grzewcza, wentylacje, serwis urządzeń dźwigowych itp.),
    • dobra znajomość języka angielskiego bądź niemieckiego (swobodna komunikacja),
    • motywacja do rozwoju działu serwisu firmy na terenie Polski,
    • wykształcenie techniczne (mile widziane wyższe z zakresu mechaniki i budowy maszyn lub pokrewne),
    • komunikatywność, zdolności przywódcze, umiejętność budowania relacji z klientami i zespołem,
    • wysoko rozwinięte zdolności organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu.

    Oferujemy:

    • pracę dla firmy z ugruntowaną pozycją na rynku, 
    • atrakcyjne warunki wynagrodzenia w oparciu o umowę o pracę,
    • narzędzia niezbędne do wykonywania codziennej pracy,
    • pełen pakiet szkoleń produktowych w oddziale zagranicznym (delegacja do oddziałów firmy),
    • pracę stacjonarną (90% czasu w biurze, 10% czasu w terenie),
    • pakiet benefitów socjalnych (m.in. karta sportowa oraz pakiet medyczny).
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    aplikuj

    Agencja zatrudnienia nr cert. 136.

    opis