Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Koordynator obsługi BHP

BHP Center Sp. z o. o.

4 000 brutto / mies.
  • Kraków

    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • Koordynowanie szkoleń - ustalanie terminów i szczegółów eventów, obsługa stałego klienta (mailowa oraz telefoniczna), udział w spotkaniach, współpraca ze specjalistami ds. BHP oraz podwykonawcami;

  • Możliwość prowadzenia szkoleń z zakresu BHP;

  • Współpraca z działem księgowym;

  • Prowadzenie kalendarza szkoleń;

  • Uzupełnianie informacji w naszych wewnętrznych systemach i bazach danych;

  • Tworzenie raportów z przeprowadzonych szkoleń;

  • Przygotowywanie sal szkoleniowych oraz koordynacja szkoleń stacjonarnych;

  • Dbanie o wysoką jakość realizowanych usług;

  • Wraz ze wzrostem doświadczenia, możliwość wyboru ścieżki rozwoju w dwóch dziedzinach - nauka obsługi platformy e-learningowej i testowania manualnego lub rozwój w dziedzinie BHP pod okiem Głównych Specjalistów (tworzenie dokumentacji powypadkowej, ocen ryzyka, instrukcji itp.).

Nasze wymagania

  • Wykształcenie z zakresu BHP (Inspektor bądź Starszy Inspektor ds. BHP);

  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta;

  • Komunikatywność, pozytywne nastawienie w kontaktach z klientami;

  • Biegła obsługa komputera;

  • Znajomość pakietu MS Office, z naciskiem na MS Excel oraz aplikację MS TEAMS;

  • Chęć nauki, systematyczność, odpowiedzialność;

  • Samodzielność i bardzo dobra organizacja własnej pracy;

  • Umiejętność koncentracji oraz działania pod presją czasu;

  • Wysoka kultura osobista, łatwość wypowiedzi.

Mile widziane

  • Doświadczenie w branży BHP;

  • Język angielski komunikatywny.

To oferujemy

  • System pracy w stałych godzinach 8-16, od poniedziałku do piątku;

  • Opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe (po okresie próbnym);

  • Możliwość zdobycia kompleksowego doświadczenia w obsłudze klienta, e-commerce, BHP oraz w obsłudze platformy e-learningowej;

  • Zajęcia języka angielskiego z native speakerem, w trakcie których można szlifować język;

  • Dla pracowników z dłuższym stażem – dopłaty do kursów, studiów podyplomowych;

  • Pracę w nowoczesnym biurze w Krakowie w kompleksie Bonarka for Business, blisko galerii handlowej, siłowni i kompleksu usługowego;

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na okres próbny, z możliwością przedłużenia;

  • Wynagrodzenie na czas okresu próbnego: 4000 zł brutto.

Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • lekcje języka angielskiego z native speakerem

BHP Center Sp. z o. o.

Kim jesteśmy ?

Jesteśmy stale rozwijającym się przedsiębiorstwem, rozpoznawalnym w branży BHP. Obsługujemy Klientów z różnych sektorów – od małych firm, po Klienta korporacyjnego i zagranicznego. Codziennie dbamy o naszych klientów dostarczając im usługi najwyższej jakości.

Nasz zespół tworzą ludzie w różnym wieku, ale łączy nas jedno – jesteśmy otwarci, uśmiechnięci i pomagamy sobie nawzajem. Wiele procesów i rozwiązań opracowujemy sami - u nas będziesz mieć realny wpływ na rozwój i przebieg projektów.

Jesteś otwartą i pozytywnie nastawioną do ludzi osobą? Spróbuj swoich sił! Dla nas liczą się chęci do pracy i zaangażowanie. Chętnie wyjaśnimy Ci zasady obsługi potrzebnych programów, jeśli tylko jesteś zmotywowany i chcesz poświęcić czas na naukę. Jeśli szukasz miejsca, w którym nie wstydzisz się zadawać pytań, a Twoje pomysły będą brane pod uwagę – to miejsce dla Ciebie!

https://www.bhp-center.com.pl/

Przewiń do profilu firmy