Oferta pracy

Koordynator Obsługi Klienta | Oddział Atrium

Enel-MedO firmie

  • Warszawa, Al. Jerozolimskie 179

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 22 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
Koordynator Obsługi Klienta | Oddział Atrium

Osoba na proponowanym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie wysokiego standardu bezpośredniej obsługi pacjenta w placówce medycznej poprzez:

  • zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem recepcyjnym (w zakresie: rekrutacji, planowania i organizacji czasu pracy, bieżących szkoleń i coachingów oraz oceny pracy),
  • koordynację procesu reklamacji w oddziale,
  • wdrażanie i skuteczne egzekwowanie standardów obsługi pacjenta,
  • nadzór nad sprzedażą kart podarunkowych oraz innymi akcjami proklienckimi,
  • kontrolę procesu zarządzania nieuregulowanymi płatnościami.

Od kandydatów oczekujemy:

  • min. 2-letniego doświadczenia w zakresie zarządzania zespołem bezpośredniej obsługi klienta indywidualnego w dużej firmie usługowej,
  • doświadczenia w zarządzaniu procesem sprzedaży,
  • empatii i nastawienia proklienckiego,
  • nastawienia na rezultat,
  • doświadczenia w pracy na miernikach biznesowych,
  • umiejętności podejmowania decyzji,
  • dobrej znajomości języka angielskiego (w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z pacjentem).

Oferujemy:

  • możliwość pracy w prężnie rozwijającym się ogólnopolskim Centrum Medycznym o stabilnej pozycji rynkowej,
  • szansę realizacji ambicji zawodowych dzięki możliwości wywierania realnego wpływu na efekty osiągane przez Oddział,
  • opiekę medyczną,
  • kartę sportową.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy