background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Koordynator obsługi klienta

Centrum Medyczne ENEL-MED S.A.O firmie

  • Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 3 lata temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Twój zakres obowiązków

  • zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem recepcyjnym (w zakresie: rekrutacji, planowania i organizacji czasu pracy, bieżących szkoleń i coachingów oraz oceny pracy)
  • koordynacja procesu reklamacji w oddziale
  • wdrażanie i skuteczne egzekwowanie standardów obsługi pacjenta
  • nadzór nad sprzedażą kart podarunkowych oraz akcjami proklienckimi
  • kontrola procesu zarządzania nieuregulowanymi płatnościami

Nasze wymagania

  • min. 2-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania zespołem bezpośredniej obsługi klienta w dużej firmie usługowej
  • doświadczenia w zarządzaniu procesem sprzedaży
  • empatia i nastawienie proklienckie
  • nastawienia na rezultat
  • doświadczenia w pracy na miernikach biznesowych
  • umiejętność podejmowania decyzji
  • dobra znajomość języka angielskiego (w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z pacjentem)

To oferujemy

  • pracę w polskiej firmie medycznej z ponad 25-letnim doświadczeniem
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • bezpłatną opiekę medyczną
  • inicjatywy i konkursy dla pracowników
  • pracę w przyjaznym środowisku

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Koordynator obsługi klienta, Warszawa