Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKoordynator operacyjny
CRI RADOM sp. z o.o.
Polkowice
Polkowice, dolnośląskie- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik / koordynator
- praca mobilnaWojewództwo Dolnośląskie
- Praca od zaraz
Twój zakres obowiązków
Rozwój struktury organizacyjnej pozwalającej na sprawne operacyjne działanie spółki na terenie dolnego śląska
Planowanie i realizacja usług o charakterze outsourcingowym oraz pracy tymczasowej w obszarze produkcji oraz logistyki na terenie zakładów produkcyjnych w regionie
Nadzór jakościowo-wydajnościowy realizacji usług
Organizacja pracy kadry niższego szczebla
Szkolenie podległego personelu, ocena skuteczności, motywowanie zespołu
Inicjowanie i realizacja działań mających na celu optymalizację procesów
Standaryzacja procesów
Opracowywanie instrukcji, procedur, dokumentacji wykonawczej - technicznej np. stanowiskowych instrukcji pracy,
Identyfikowanie niezgodności oraz wdrażanie działań korygujących
Działania umożliwiające optymalizację kosztów - realizacja celów KPI
Budowanie stałych poprawnych relacji z Klientami oraz podległym personelem
Współpraca z Back Office w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania procesów kadrowo-płacowych
Bieżące raportowanie wyników, tworzenie analiz, statystyk
Nasze wymagania
Wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie B2
Co najmniej 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu personelem produkcyjnym oraz standaryzacji i optymalizacji procesów
Znajomość produkcyjnych standardów i wymagań branży automotive
Podstawowych narzędzie 8D, Six Sigma, 5S
Umiejętność organizacji pracy własnej i podległego personelu
Wysoka dyspozycyjność
Umiejętność ustalania priorytetów skierowanych na realizacje celów
Umiejętność analitycznego myślenia
Znajomość Excela na poziomie średniozaawansowanym
Wykształcenie techniczne
Prawo jazdy – kategoria B
To oferujemy
Pracę na terenie dolnego śląska w ramach zakładów produkcyjnych znanych międzynarodowych koncernów motoryzacyjnych
Zatrudnienie w formie umowy o pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Niezbędne narzędzia pracy telefon, komputer, samochód służbowy
Możliwość podnoszenia kwalifikacji w ramach szkoleń zewnętrznych oraz rozwoju zawodowego
Ciekawą pracę w strukturach międzynarodowych koncernów na samodzielnym stanowisku
Pracę w przyjaznym zespole
O nas
Grupa CRI jest Grupą Kapitałową obejmującą sześć spółek, która od 2003 roku dostarcza innowacyjne rozwiązania outsourcingowe dla przemysłu. Grupa Kapitałowa CRI specjalizuje się w realizacji projektów w obszarach doradztwa i projektowania w zakresie inżynierii procesów, kontroli jakości Controlled Shipping Level 2, GP12 oraz naprawy komponentów, produkcji kontraktowej na mieniu powierzonym, logistyki wewnątrzzakładowej, kompleksowego zarządzania posprzedażową naprawą oraz demontażem elektroniki użytkowej, na rekrutacji oraz zatrudnieniu tymczasowym pracowników z Europy Wschodniej kończąc. Grupa Kapitałowa CRI posiada zasięg ogólnopolski, prowadzi działalność w 21 lokalizacjach w Polsce. Branżami wiodącymi dla których świadczy usługi jest branża AGD, RTV, elektroniki użytkowej, automotive oraz logistyczna.