Ta oferta pracy jest nieaktualna od 329 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator Otwarć Nowych Sklepów

  • Łódź, łódzkie
  • Kierownik
  • 24.07.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Naszym Klientem jest rozwijający się europejski sprzedawca detaliczny z branży odzieżowej. W związku z rozwojem centralnych struktur w Polsce rekrutujemy na stanowisko

    Koordynator Otwarć Nowych Sklepów
    Nr RefSBS/77/2007/KNS

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację wszystkich procesów niezbędnych do otwarcia nowych punktów sprzedaży. We współpracy z Brand Managerem będzie nadzorować etap projektowania i realizacji otwarcia sklepów, współpracować z dostawcami wyposażenia sklepów.

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

    • Współudział w tworzeniu strategii rozwoju firmy w Polsce i na rynkach zagranicznych,
    • Działania mające na celu otwarcie nowych sklepów na terenie Polski, Niemiec i krajów Skandynawskich,
    • Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami w celu podjęcia współpracy,
    • Poszukiwanie dostawców wyposażenia sklepów,
    • Współudział w opracowaniu wyposażenia i wyglądu sklepów,  
    • Nadzorowanie wyznaczonych w projekcie ekspozycji sklepowych zgodnie ze standardami marki,
    • Wsparcie partnerów zagranicznych w m.in.: otwieraniu nowych placówek, wdrożeniu standardów firmowych oraz w rozwiązywaniu bieżących problemów,
    • Analiza działań konkurencji,

    PROFIL KANDYDATA:

    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację w mowie i piśmie,
    • Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
    • Doświadczenie w organizacji rozwoju sieci handlowych oraz udokumentowane sukcesy w tym obszarze,
    • Znajomość zasad urządzania sklepów oraz ich witryn, eksponowania produktów czy aranżacji sklepów,
    • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i umiejętność budowania relacji z partnerami i dostawcami firmy,
    • Bardzo dobre umiejętności negocjacyjne,
    • Umiejętność wyznaczania celów, dobrej organizacji pracy własnej,
    • Umiejętność analitycznego myślenia,
    • Nastawienie na samodzielne rozwiązywanie problemów,
    • Wysokie poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania,
    • Gotowość do częstych podróży służbowych,
    • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, Word, PP,
    • Czynne prawo jazdy kat. B,
    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie pełnego CV podając w tytule wiadomości odpowiedni numer referencyjny 

    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    W przesyłanej aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez firmę Solid Bridge Solutions Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji /zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97.r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883/.”

    bottom