Oferta pracy

Schenker Sp. z o.o.

Koordynator Projektów Klienckich

Schenker Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Łódź, łódzkie

  • Ważna jeszcze 23 dni
    do: 19 gru 2020
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
Koordynator Projektów Klienckich

 

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Zakres zadań:

  • Przeprowadzanie konsultacji z klientem, celem zebrania oczekiwań i ogólnych wymagań;
  • Wypracowywanie i komunikowanie ram czasowych projektu (z uwzględnieniem harmonogramu aktualnie toczących się projektów oraz dostępności zasobów);
  • Rekomendowanie sposobu integracji na podstawie rozwiązań dostępnych w portfolio;
  • Tworzenie i zarządzanie dokumentacją projektową – zakres projektu, plan projektu, lista zadań bieżących itd.;
  • Koordynacja projektów, w tym powoływanie zespołu projektowego i delegowanie zadań, od wstępnej analizy, po budowę rozwiązania, testy, wdrożenie i przekazanie do zespołu wsparcia;
  • Dbałość o przejrzystość i regularność komunikacji statusu postępu prac do zespołu projektowego;
  • Monitorowanie postępu prac w oparciu o wcześniej uzgodniony harmonogram wdrożenia oraz zmieniające się priorytety biznesowe;
  • Zarządzanie ryzkiem;
  • Bliska współpraca z zespołami IT odpowiadającymi m.in. za rozwój aplikacji, integracje międzysystemowe, budowę rozwiązań operacyjnych czy infrastrukturę;
  • Bliska współpraca z zespołami sprzedaży i operacji;
  • Zarządzanie zadaniami przy użyciu dostępnych narzędzi (Jira & Confluence).

Oczekiwania:

  • Minimum 1 rok doświadczenia w branży transportowej;
  • Minimum 1 rok doświadczenia w pracy projektowej z klientem zewnętrznym, w roli kierownika lub / i koordynatora projektów;
  • Umiejętność ustalania oraz reorganizacji priorytetów zgodnie z potrzebami biznesu;
  • Umiejętność koordynowania pracy zespołu projektowego, którego członkowie są ekspertami z różnych dziedzin;
  • Umiejętność pracy bez nadzoru (praca w 100% zdalna);
  • Biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie;
  • Umiejętność szacowania ilości potrzebnych do realizacji projektu zasobów oraz negocjacji (ram czasowych, rozwiązań) z klientem;
  • Dyspozycyjność do podróży (10%-15% czasu pracy).

Mile widziane:

  • Umiejętność tworzenia map procesów;
  • Znajomość systemów TMS;
  • Podstawowa wiedza z zakresu integracji EDI / API.

Warunki zatrudnienia:

Kultura i rozwój:

  • Projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania,
  • Wszechstronny rozwój poprzez udział w projektach, szkoleniach oraz wymiana wiedzy i doświadczeń,
  • Dofinansowanie nauki – kursy doszkalające, nauka języków obcych oraz studia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji na stanowisku pracy (po 12 miesiącach współpracy),
  • Praca w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycję lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesów.

Benefity:

  • Premia roczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty MultiSport,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego (PPE),
  • Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Koordynator Projektów Klienckich

 

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 76 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Zakres zadań:

  • Przeprowadzanie konsultacji z klientem, celem zebrania oczekiwań i ogólnych wymagań;
  • Wypracowywanie i komunikowanie ram czasowych projektu (z uwzględnieniem harmonogramu aktualnie toczących się projektów oraz dostępności zasobów);
  • Rekomendowanie sposobu integracji na podstawie rozwiązań dostępnych w portfolio;
  • Tworzenie i zarządzanie dokumentacją projektową – zakres projektu, plan projektu, lista zadań bieżących itd.;
  • Koordynacja projektów, w tym powoływanie zespołu projektowego i delegowanie zadań, od wstępnej analizy, po budowę rozwiązania, testy, wdrożenie i przekazanie do zespołu wsparcia;
  • Dbałość o przejrzystość i regularność komunikacji statusu postępu prac do zespołu projektowego;
  • Monitorowanie postępu prac w oparciu o wcześniej uzgodniony harmonogram wdrożenia oraz zmieniające się priorytety biznesowe;
  • Zarządzanie ryzkiem;
  • Bliska współpraca z zespołami IT odpowiadającymi m.in. za rozwój aplikacji, integracje międzysystemowe, budowę rozwiązań operacyjnych czy infrastrukturę;
  • Bliska współpraca z zespołami sprzedaży i operacji;
  • Zarządzanie zadaniami przy użyciu dostępnych narzędzi (Jira & Confluence).

Oczekiwania:

  • Minimum 1 rok doświadczenia w branży transportowej;
  • Minimum 1 rok doświadczenia w pracy projektowej z klientem zewnętrznym, w roli kierownika lub / i koordynatora projektów;
  • Umiejętność ustalania oraz reorganizacji priorytetów zgodnie z potrzebami biznesu;
  • Umiejętność koordynowania pracy zespołu projektowego, którego członkowie są ekspertami z różnych dziedzin;
  • Umiejętność pracy bez nadzoru (praca w 100% zdalna);
  • Biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie;
  • Umiejętność szacowania ilości potrzebnych do realizacji projektu zasobów oraz negocjacji (ram czasowych, rozwiązań) z klientem;
  • Dyspozycyjność do podróży (10%-15% czasu pracy).

Mile widziane:

  • Umiejętność tworzenia map procesów;
  • Znajomość systemów TMS;
  • Podstawowa wiedza z zakresu integracji EDI / API.

Warunki zatrudnienia:

Kultura i rozwój:

  • Projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: Szlachetna Paczka, Świąteczny Czas Pomagania, Zielony Czas Pomagania,
  • Wszechstronny rozwój poprzez udział w projektach, szkoleniach oraz wymiana wiedzy i doświadczeń,
  • Dofinansowanie nauki – kursy doszkalające, nauka języków obcych oraz studia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji na stanowisku pracy (po 12 miesiącach współpracy),
  • Praca w organizacji, która jako część globalnej sieci logistycznej ma pozycję lidera i jest zorientowana na ciągłe doskonalenie procesów.

Benefity:

  • Premia roczna, bony świąteczne, wczasy pod gruszą,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty MultiSport,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego (PPE),
  • Możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia znajomych do pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne