Adecco Poland Sp. z o.o.

Koordynator Projektów tłumaczeniowych z językiem angielskim i francuskim

Adecco Poland Sp. z o.o.O firmie

  • Łódź, łódzkie

  • Ogłoszenie wygasło 15 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Aktualnie dla naszego Klienta - lidera z branży tłumaczeń - szukamy osób na stanowisko:

 
Koordynator Projektów tłumaczeniowych z językiem angielskim i francuskim
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: TM/05/19/KP

Obowiązki na stanowisku pracy:

  • Nadzorowanie przebiegu tłumaczenia - wspieranie zespołu projektowego, odpowiedzialność za przygotowywanie kosztorysów, realizację i nadzór nad projektami, kompleksowa obsługa Klienta
  • Wsparcie administracyjne - aktualizacji zleceń, bazy danych, przygotowywanie plików to tłumaczenia
  • Kontrola jakości wykonywanych tłumaczeń
  • Cykliczne spotkania z Kierownikiem Zespołu Projektowego oraz spotkania zespołowe
  • Reprezentowanie firmy na spotkaniach służbowych

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i francuskiego, pasjonaci językowi mile widziani
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (kierunkowe mile widziane)
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność budowania relacji, pracy w zespole
  • Dokładność, sumienność, krytyczne myślenie

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę zawieraną bezpośrednio z naszym Klientem
  • Wynagrodzenie zasadnicze zależne od posiadanych kompetencji + premie
  • Realne możliwości rozwoju w strukturach organizacji
  • Pracę w godzinach 10-18 / 11-19
  • Atrakcyjne benefity pozapłacowe (pakiet zdrowotny, firmowe lunche itp.)
  • Możliwość udziału w interesujących, międzynarodowych projektach
  • Pracę w kreatywnym, energicznym, międzynarodowym środowisku

Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie swoich aplikacji.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Aktualnie dla naszego Klienta - lidera z branży tłumaczeń - szukamy osób na stanowisko:

 
Koordynator Projektów tłumaczeniowych z językiem angielskim i francuskimNumer ref.: TM/05/19/KP

Obowiązki na stanowisku pracy:

  • Nadzorowanie przebiegu tłumaczenia - wspieranie zespołu projektowego, odpowiedzialność za przygotowywanie kosztorysów, realizację i nadzór nad projektami, kompleksowa obsługa Klienta
  • Wsparcie administracyjne - aktualizacji zleceń, bazy danych, przygotowywanie plików to tłumaczenia
  • Kontrola jakości wykonywanych tłumaczeń
  • Cykliczne spotkania z Kierownikiem Zespołu Projektowego oraz spotkania zespołowe
  • Reprezentowanie firmy na spotkaniach służbowych

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i francuskiego, pasjonaci językowi mile widziani
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (kierunkowe mile widziane)
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność budowania relacji, pracy w zespole
  • Dokładność, sumienność, krytyczne myślenie

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę zawieraną bezpośrednio z naszym Klientem
  • Wynagrodzenie zasadnicze zależne od posiadanych kompetencji + premie
  • Realne możliwości rozwoju w strukturach organizacji
  • Pracę w godzinach 10-18 / 11-19
  • Atrakcyjne benefity pozapłacowe (pakiet zdrowotny, firmowe lunche itp.)
  • Możliwość udziału w interesujących, międzynarodowych projektach
  • Pracę w kreatywnym, energicznym, międzynarodowym środowisku

Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie swoich aplikacji.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy