Oferta pracy

Koordynator projektów z j. niemieckim i angielskim

Voice Contact Center Sp. z o.o.

  • Lublin

    Lublin, lubelskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Całościowe zarządzanie projektami wielojęzycznymi

  • Zarządzanie zespołem ponad 20 osobowym, w tym zespołem rozproszonym

  • Realizacja celów projektowych: efektywnościowych, budżetowych, jakościowych

  • Monitorowanie postępów realizacji zadań i przyjętego planu prac dla projektu

  • Zapewnienie najwyższego standardu obsługi klienta, partnerskich relacji, transparentności i uczciwości w relacji z Klientami

Nasze wymagania

  • Biegłej znajomości języka niemieckiego i angielskiego (warunek konieczny)

  • Doświadczenia w zarządzaniu projektami i zespołem projektowym

  • Umiejętności pracy z systemami i aplikacjami klasy CRM, ticketowymi i contact center

  • Zdolności przywódczych, umiejętności budowania i motywowania zespołu

  • Samodzielności w działaniu, umiejętności rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji

  • Umiejętności pracy pod presją czasu i wyników

  • Mile widziane doświadczenie w branży contact center na stanowiskach liderskich/managerskich

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce

  • Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę lub kontrakt B2B

  • Stałe wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny

  • Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń

  • Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy

  • Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • firmowa drużyna sportowa

  • brak dress code’u

  • program rekomendacji pracowników

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 3 nowoczesne centra operacyjne zlokalizowane w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie ponad 1000 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.

Chcesz dołączyć do najlepszego zespołu Customer Success w Lublinie i wspierać klientów niemieckojęzycznych?

Przewiń do profilu firmy

Jeśli dotarłeś/aś w czytaniu aż do tego momentu, to chyba oznacza że ogłoszenie Cię zainteresowało, bardzo nas to cieszy i zachęcamy do kliknięcia w ‘’Aplikuj”.

Gotowe? Świetnie! Teraz nasza kolej- do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym!