Oferta pracy

Koordynator Projektu Allegro CX

Voice Contact Center Sp. z o.o.O firmie

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Krakowskie Przedmieście 34

Lublin

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie zespołem liderów i doradców (ok. 70-80 osób)

  • Analiza kluczowych wskaźników realizacji projektu: NPS, FCR, AHT i inne

  • Realizacja celów projektowych: efektywnościowych, jakościowych

  • Realizacja zadań oraz delegowanie i sprawdzanie ich wykonania

  • Zapewnienie najwyższego standardu obsługi klienta, partnerskich relacji, transparentności i uczciwości w relacji z Klientem

  • Dbanie i rozwijanie kompetencji podległego zespołu

  • Dbanie o motywację w zespole, dobrą atmosferę współpracy, pozytywny wizerunek VCC oraz Klienta w zespole i minimalizację rotacji

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami i dużym zespołem projektowym

  • Umiejętność pracy z systemami i aplikacjami klasy CRM, ticketowymi i contact center

  • Zdolności przywódcze, umiejętność budowania i motywowania zespołu

  • Samodzielność w działaniu, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji

  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w środowisku biznesowym

  • Umiejętność pracy pod presją czasu i wyników

  • Mile widziane doświadczenie w branży contact center, e-commerce, customer experience

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce

  • Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B: stałe wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny

  • Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń

  • Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy

  • Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • firmowa drużyna sportowa

  • brak dress code’u

  • program rekomendacji pracowników

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 4 nowoczesne centra operacyjne zlokalizowane w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie ponad 800 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.

Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu w Lublinie i będzie wspierać Klientów największej platformy transakcyjnej on-line w Polsce.

Przewiń do profilu firmy

Jeśli dotarłeś/aś w czytaniu aż do tego momentu, to chyba oznacza że ogłoszenie Cię zainteresowało, bardzo nas to cieszy i zachęcamy jednocześnie do kliknięcia w ‘’Aplikuj’’!

Gotowe? Świetnie! Teraz nasza kolej- do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym!