Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKoordynator Projektu
GREEN POWER DEVELOPMENT sp. z o.o. ALFA SPÓŁKA KOMANDYTOWAO firmie
- Na Zjeździe 11Kraków, małopolskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Umowa o pracę, Kontrakt B2B
- Pełny etat
- Specjalista
GREEN POWER DEVELOPMENT sp. z o.o. ALFA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Na Zjeździe 11
Kraków
GREEN POWER DEVELOPMENT z siedzibą w Krakowie to Spółka realizująca projekty z zakresu energetyki odnawialnej. W związku z dynamicznym rozwojem naszego zespołu poszukujemy doświadczonego pracownika na nowe stanowisko:
Koordynator Projektu
Do zadań Koordynatora Projektu należeć będzie w szczególności:
- nadzorowanie i odpowiedzialność za przygotowanie i realizację projektów budowy lądowych farm wiatrowych;
- współpraca w zakresie realizacji projektów z lokalnymi środowiskami, organami administracji państwowej tj. Urzędami Gmin, Starostwami, Sądami Rejonowymi, Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska;
- prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z uzyskaniem pozwoleń na budowę infrastruktury technicznej wchodzącej w skład farm wiatrowych, w tym pozyskiwanie oraz kompletowanie niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych;
- koordynacja pracy projektantów oraz rozliczanie zawartych z nimi kontraktów;
- nadzór nad procesem projektowym i administracyjnym przy współpracy ze wszystkimi stronami postepowania;
- analiza dokumentacji technicznej;
- prowadzenie, archiwizacja i aktualizowanie dokumentacji przebiegu projektu według standardów przyjętych w firmie;
- sporadyczne wyjazdy na wizyty terenowe;
- aktywna współpraca z zespołem.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość prawa budowlanego i administracyjnego;
- doświadczenie w prowadzeniu projektów budowlanych i/lub związanych z infrastrukturą techniczną;
- wykształcenie wyższe (preferowane na kierunku związanym z budownictwem, OZE, administracją lub prawem);
- czynne prawo jazdy kat. B;
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
- bardzo dobra własna organizacja czasu pracy i nastawienie na realizację wyznaczonych celów;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętność pracy w zespole;
- odporność na stres;
- dyspozycyjność;
- obsługa pakietu MC Office, mile widziana praktyczna znajomość programu AutoCAD;
- mile widziane doświadczenie we współpracy z administracją samorządową oraz znajomość procedur administracyjnych.
Oferujemy:
- pracę na samodzielnym stanowisku, dającą możliwość szerokiego rozwoju zawodowego;
- stałą pensję oraz premię uzależnioną od osiąganych celów;
- zatrudnienie B2B lub na umowę o pracę;
- pracę przy ciekawych projektach;
- okres współpracy: nieoznaczony;
- okres próbny: 3 miesiące.
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV klikając w przycisk "Aplikuj teraz".
Ogłoszenie archiwalne