Oferta pracy

Koordynator Projektu

GREEN POWER DEVELOPMENT sp. z o.o. ALFA SPÓŁKA KOMANDYTOWAO firmie

  • lubelskie

  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

GREEN POWER DEVELOPMENT  z siedzibą w Krakowie to Spółka realizująca projekty z zakresu energetyki odnawialnej. W związku z dynamicznym rozwojem naszego zespołu poszukujemy doświadczonego pracownika na nowe stanowisko:

Koordynator Projektu

Do zadań Koordynatora Projektu należeć będzie w szczególności:

  • nadzorowanie i odpowiedzialność za przygotowanie i realizację projektów budowy lądowych farm wiatrowych;
  • współpraca w zakresie realizacji projektów z lokalnymi środowiskami, organami administracji państwowej tj. Urzędami Gmin, Starostwami, Sądami Rejonowymi, Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska;
  • prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z uzyskaniem pozwoleń na budowę infrastruktury technicznej wchodzącej w skład farm wiatrowych, w tym pozyskiwanie oraz kompletowanie niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych;
  • koordynacja pracy projektantów oraz rozliczanie zawartych z nimi kontraktów;
  • nadzór nad procesem projektowym i administracyjnym przy współpracy ze wszystkimi stronami postepowania;
  • analiza dokumentacji technicznej;
  • prowadzenie, archiwizacja i aktualizowanie dokumentacji przebiegu projektu według standardów przyjętych w firmie;
  • sporadyczne wyjazdy na wizyty terenowe;
  • aktywna współpraca z zespołem.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość prawa budowlanego i administracyjnego;
  • doświadczenie w prowadzeniu projektów budowlanych i/lub związanych z infrastrukturą techniczną;
  • wykształcenie wyższe (preferowane na kierunku związanym z budownictwem, OZE, administracją lub prawem);
  • czynne prawo jazdy kat. B;
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
  • bardzo dobra własna organizacja czasu pracy i nastawienie na realizację wyznaczonych celów;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • odporność na stres;
  • dyspozycyjność;
  • obsługa pakietu MC Office, mile widziana praktyczna znajomość programu AutoCAD;
  • mile widziane doświadczenie we współpracy z administracją samorządową oraz znajomość procedur administracyjnych.

Oferujemy:

  • pracę na samodzielnym stanowisku, dającą możliwość szerokiego rozwoju zawodowego;
  • stałą pensję oraz premię uzależnioną od osiąganych celów;
  • zatrudnienie B2B lub na umowę o pracę;
  • pracę przy ciekawych projektach;
  • okres współpracy: nieoznaczony;
  • okres próbny: 3 miesiące.

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV klikając w przycisk "Aplikuj teraz".

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy