Takeda Pharma Sp. z o.o.

Koordynator Projektu

Takeda Pharma Sp. z o.o.O firmie

Takeda Pharma Sp. z o.o.

Księstwa Łowickiego 12

Łyszkowice (pow. łowicki)

Witamy Cię w Takedzie. Dziękujemy za to, że poświęcasz swój czas na poznanie naszej organizacji. Jesteśmy globalną firmą farmaceutyczną z ponad 230-letnią historią. Najważniejsza dla Takedy jest poprawa zdrowia pacjentów na całym świecie, dlatego każdego dnia pracujemy z pasją, by osiągać ten cel. Zatrudnienie w Takedzie oznacza pracę w prestiżowej,
rozpoznawalnej organizacji. W naszej firmie dbamy o przyjazną atmosferę, respektujemy prywatność pracowników i zachęcamy do zachowania równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Serdecznie zapraszamy do jednego z naszych biur, gdzie z przyjemnością opowiemy Ci, dlaczego warto dołączyć do Naszego zespołu.
 
Koordynator Projektu

Zakres obowiązków:

  • Planowanie i monitorowanie projektów;
  • Opracowywanie i bieżąca kontrola harmonogramów, analiza statusów projektów;
  • Koordynacja działań osób zaangażowanych w project;
  • Zarządzanie ryzykiem projektowym, w tym opracowywanie planów awaryjnych;
  • Raportowanie za pośrednictwem uzgodnionych linii na temat postępów projektu za pomocą najważniejszych raportów i ocen końcowych, KPI; opracowywanie raportów i prezentacje;
  • Odpowiedzialność za realizację projektu w zgodzie z warunkami umowy, w założonym czasie, budżecie, z zachowaniem standardów jakości i bezpieczeństwa;
  • Wsparcie organizacyjne w bieżących zadaniach pionu;
  • Inicjowanie projektów poprawiających organizację pracy, komunikację, skuteczność  i efektywność działań zespołu projektowego;
  • Identyfikacja i uzyskanie wsparcia i porad niezbędnych do zarządzania, planowania i kontroli projektu;
  • Przeprowadzenie przeglądu oceny projektu w celu oceny, w jakim stopniu projekt był zarządzany;
  • Przygotowania procedur określających standardy prowadzenia projektów poprawiających organizację pracy, komunikację, skuteczność  i efektywność działań zespołu projektowego w zgodzie z zasadami globalnymi.

Wymagania:

  • Umiejętność zarządzania zespołem projektowym;
  • Doświadczenie w branży farmaceutycznej lub FMCG;
  • Znajomość metodyki zarządzania projektami, mile widziane certyfikaty PRINCE2, PMI, IMPA;
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu minimum dobrym;
  • Umiejętność obsługi informatycznych pakietów biurowych oraz narzędzi wspomagających zarządzanie projektami, jak i organizacją pracy;
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz poszukiwania alternatywnych rozwiązań;
  • Mile widziana znajomość zasad GMP;
  • Zdolności interpersonalne w zakresie komunikacji, współpracy i budowania dobrych relacji;
  • Odpowiedzialność, zaangażowanie, otwartość na zmiany, kreatywność.

Oferujemy:

  • Interesującą pracę w międzynarodowej firmie farmaceutycznej;
  • Możliwość pracy przy innowacyjnych projektach;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Stabilne warunki zatrudnienia;
  • Pakiet socjalny: opiekę medyczna, ubezpieczenia grupowe, dofinansowanie posiłków w stołówce zakładowej;
  • Uczestnictwo w szkoleniach.

Przesyłając CV potwierdzacie Państwo zapoznanie się i akceptację Polityki Prywatności Takeda dla kandydatów ubiegających się o pracę Takeda Privacy Notice to Job Applicants. Administratorem Danych Osobowych jest Takeda Pharma Sp. z o.o., ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa. Macie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania, do przeniesienia danych, a także do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Możecie Państwo w każdej chwili zwrócić się do nas, zgodnie z zapisami Polityki Prywatności, o zapewnienie dostępu do Państwa danych osobowych i realizację któregokolwiek z przysługujących Państwu praw w zakresie określonym przepisami prawa.

Witamy Cię w Takedzie. Dziękujemy za to, że poświęcasz swój czas na poznanie naszej organizacji. Jesteśmy globalną firmą farmaceutyczną z ponad 230-letnią historią. Najważniejsza dla Takedy jest poprawa zdrowia pacjentów na całym świecie, dlatego każdego dnia pracujemy z pasją, by osiągać ten cel. Zatrudnienie w Takedzie oznacza pracę w prestiżowej,
rozpoznawalnej organizacji. W naszej firmie dbamy o przyjazną atmosferę, respektujemy prywatność pracowników i zachęcamy do zachowania równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Serdecznie zapraszamy do jednego z naszych biur, gdzie z przyjemnością opowiemy Ci, dlaczego warto dołączyć do Naszego zespołu.
 
Koordynator Projektu

Zakres obowiązków:

  • Planowanie i monitorowanie projektów;
  • Opracowywanie i bieżąca kontrola harmonogramów, analiza statusów projektów;
  • Koordynacja działań osób zaangażowanych w project;
  • Zarządzanie ryzykiem projektowym, w tym opracowywanie planów awaryjnych;
  • Raportowanie za pośrednictwem uzgodnionych linii na temat postępów projektu za pomocą najważniejszych raportów i ocen końcowych, KPI; opracowywanie raportów i prezentacje;
  • Odpowiedzialność za realizację projektu w zgodzie z warunkami umowy, w założonym czasie, budżecie, z zachowaniem standardów jakości i bezpieczeństwa;
  • Wsparcie organizacyjne w bieżących zadaniach pionu;
  • Inicjowanie projektów poprawiających organizację pracy, komunikację, skuteczność  i efektywność działań zespołu projektowego;
  • Identyfikacja i uzyskanie wsparcia i porad niezbędnych do zarządzania, planowania i kontroli projektu;
  • Przeprowadzenie przeglądu oceny projektu w celu oceny, w jakim stopniu projekt był zarządzany;
  • Przygotowania procedur określających standardy prowadzenia projektów poprawiających organizację pracy, komunikację, skuteczność  i efektywność działań zespołu projektowego w zgodzie z zasadami globalnymi.

Wymagania:

  • Umiejętność zarządzania zespołem projektowym;
  • Doświadczenie w branży farmaceutycznej lub FMCG;
  • Znajomość metodyki zarządzania projektami, mile widziane certyfikaty PRINCE2, PMI, IMPA;
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu minimum dobrym;
  • Umiejętność obsługi informatycznych pakietów biurowych oraz narzędzi wspomagających zarządzanie projektami, jak i organizacją pracy;
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz poszukiwania alternatywnych rozwiązań;
  • Mile widziana znajomość zasad GMP;
  • Zdolności interpersonalne w zakresie komunikacji, współpracy i budowania dobrych relacji;
  • Odpowiedzialność, zaangażowanie, otwartość na zmiany, kreatywność.

Oferujemy:

  • Interesującą pracę w międzynarodowej firmie farmaceutycznej;
  • Możliwość pracy przy innowacyjnych projektach;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Stabilne warunki zatrudnienia;
  • Pakiet socjalny: opiekę medyczna, ubezpieczenia grupowe, dofinansowanie posiłków w stołówce zakładowej;
  • Uczestnictwo w szkoleniach.

Przesyłając CV potwierdzacie Państwo zapoznanie się i akceptację Polityki Prywatności Takeda dla kandydatów ubiegających się o pracę Takeda Privacy Notice to Job Applicants. Administratorem Danych Osobowych jest Takeda Pharma Sp. z o.o., ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa. Macie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania, do przeniesienia danych, a także do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Możecie Państwo w każdej chwili zwrócić się do nas, zgodnie z zapisami Polityki Prywatności, o zapewnienie dostępu do Państwa danych osobowych i realizację któregokolwiek z przysługujących Państwu praw w zakresie określonym przepisami prawa.

Ogłoszenie archiwalne