Oferta pracy

Koordynator Recepcji

Mago S.A.

  • Nadarzyn (pow. pruszkowski)

    Nadarzyn (pow. pruszkowski), mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 10 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • starszy specjalista (Senior)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • запрошуємо працівників з України
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

Twój zakres obowiązków

  • Koordynacja i odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie Recepcji - przyjmowanie gości, obsługa spotkań z klientami, nadzór nad zaopatrzeniem oraz usługami świadczonymi przez dostawców posiłków oraz firmy cateringowe.

  • Obsługa centrali telefonicznej - odbieranie telefonów, udzielanie informacji o firmie, przełączanie do odpowiednich osób.

  • Nadzór nad obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej - wysyłanie, odbieranie, sortowanie, porządkowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji oraz przekazywanie do właściwych osób w firmie, zgodnie z ustalonymi procedurami.

  • Zarządzaniem kalendarzem spotkań i sal konferencyjnych.

  • Wsparcie administracyjno-organizacyjne, w tym: zamawianie materiałów biurowych, pieczątek, wizytówek, tłumaczeń, zgodnie z wewnętrzną procedurą.

  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

  • Zapewnienie codziennego wsparcia dla Dyrektorów Zarządzających i Pracowników.

  • Ścisła współpraca z innymi działami firmy w zakresie niezbędnym do realizacji bieżących zadań.

Nasze wymagania

  • Masz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w obszarze Recepcji.

  • Masz wykształcenie co najmniej średnie.

  • Biegle porozumiewasz się w z języku polskim.

  • Komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim.

  • Bardzo dobrze posługujesz się narzędziami MS Office (Outlook, Word, PowerPoint, Excel).

  • Umiesz koordynować kilka zadań jednocześnie, bardzo dobrze organizujesz pracę.

  • Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz kulturę osobistą.

  • Wykazujesz zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania.

  • Wykazujesz samodzielność w działaniu i masz proaktywna postawę.

  • Umiesz pracować w zespole i łatwo komunikujesz się z innymi.

  • Mile widziane: doświadczenie w pracy na stanowisku Asystenta/ki Zarządu/ Dyrektora.

To oferujemy

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w polskiej, dynamicznie rozwijającej się firmie o międzynarodowym zasięgu.

  • Uczestniczenie w wewnętrznych projektach i możliwość wykazania się swoimi umiejętnościami.

  • Pracę w otwartym, kompetentnym zespole.

  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę).

  • Narzędzia pracy dostosowane do zajmowanego stanowiska i niezbędne do realizacji powierzonych zadań.

  • Pakiet szkoleń adaptacyjnych i wsparcie w pierwszych miesiącach pracy.

  • Dofinansowanie do szkoleń i kursów.

  • Świadczenia świąteczne.

  • Dofinansowanie do wypoczynku.

  • Program opieki medycznej oraz możliwość dodatkowego ubezpieczenia na życie.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

Mago S.A.

Jesteśmy niekwestionowanym, europejskim liderem wyposażenia powierzchni handlowych i magazynowych. Od ponad 30 lat z sukcesem realizujemy strategię zrównoważonego rozwoju. Obecnie dostarczamy nasze rozwiązania do ponad 60 krajów na całym świecie. W skład Grupy MAGO wchodzą zakłady produkcyjne w Ruścu i Rawie Mazowieckiej oraz 6 oddziałów zagranicznych.

Wybierz lidera w branży i postaw na rozwój osobisty!

Poszukujemy ambitnych osób, które będą miały szansę rozwijać się z nami.

Przewiń do profilu firmy