dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKoordynator Recepcji w Przychodni
TELEMEDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Biały Kamień 2, Mokotów, WarszawaWarszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa zlecenie, kontrakt B2B
- pełny etat
- kierownik / koordynator
- praca stacjonarna
- Praca od zaraz
TELEMEDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Biały Kamień 2
Mokotów
Warszawa
Twój zakres obowiązków
Prowadzenie bieżących zadań recepcji, obsługa połączeń telefonicznych, obsługa rezerwacji telefonicznych oraz online, wprowadzanie danych do systemu obsługi Pacjentów
Prezentacja oferty i doradzanie Pacjentom
Koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji w placówce
Zabezpieczenie dostępności do usług medycznych dla klientów, dbanie o poprawność, wdrożenie i aktualizację procedur medycznych wymaganych w placówce
Dbanie i nadzór nad częścią administracyjną działalności placówki
Utrzymanie satysfakcji klientów, dbanie o utrzymanie wysokiego poziomu dostarczanych usług
Nadzór nad poprawnością realizacji warunków współpracy oraz jakością procesów w placówkach sieci medycznej Telemedi
Prowadzenie rozliczeń dostarczonych usług medycznych, otwieranie / zamykanie kasy i raportów kasowych
Dbanie o poprawne funkcjonowanie procedur administracyjnych
Aktywne wsparcie pozostałych współpracowników, oferowanie pomocnej dłoni
Budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek marki, właściwy wygląd recepcji, estetykę i porządek w placówce
Współpraca z innymi działami w firmie przy realizacji wewnętrznych projektów mających na celu zwiększanie efektywności funkcjonowania placówki
Realizacja dodatkowych zadań operacyjnych
Układanie grafików personelu medycznego
Nasze wymagania
Doświadczenie w obsłudze klienta
Dyspozycyjność w godzinach 8-19 od poniedziałku do piątku (praca zmianowa)
Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na recepcji w branży medycznej - mile widziane
Zorientowanie na potrzeby Pacjentów, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji
Wysokie zdolności organizacyjne, samodzielność wykonywania obowiązków, dokładność w działaniu
Umiejętność dostosowywania się do dynamicznego i rozwijającego się otoczenia
Umiejętność obsługi komputera i praktyczna znajomość programu MS Office, łatwość w pracy z aplikacjami i programami autorskimi
Mile widziana praca na systemach CRM do obsługi punktów usługowych/medycznych
Komunikatywna znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne porozumiewanie się z klientem
Entuzjazm i pogodne usposobienie
Zorientowanie na pracę zespołową i wspólny wynik
Nienaganna prezencja oraz wysoka kultura osobista
To oferujemy
Możliwość szybkiego rozpoczęcia pracy!
Pracę na pełny etat, na umowę zlecenie lub B2B
Szansę na rozwój wewnątrz organizacji (placówka jest częścią wiodącej na polskim rynku firmy świadczącej usługi medyczne)
Pracę w nowo otwartej klinice
Otwartą i przyjazną atmosferę pracy w energicznym i prężnie działającym zespole
Dostęp do pakietu medycznego oraz karty multisport
Wynagrodzenie: 4000-6000zł miesięcznie w zależności od doświadczenia
Benefity
prywatna opieka medyczna
zniżki na firmowe produkty i usługi