Koordynator Recepcji w Przychodni

TELEMEDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

umowa zlecenie
4 0006 000 brutto / mies.
kontrakt B2B
4 0006 000 netto (+ VAT) / mies.
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz

TELEMEDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Biały Kamień 2

Mokotów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Prowadzenie bieżących zadań recepcji, obsługa połączeń telefonicznych, obsługa rezerwacji telefonicznych oraz online, wprowadzanie danych do systemu obsługi Pacjentów

  • Prezentacja oferty i doradzanie Pacjentom

  • Koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji w placówce

  • Zabezpieczenie dostępności do usług medycznych dla klientów, dbanie o poprawność, wdrożenie i aktualizację procedur medycznych wymaganych w placówce

  • Dbanie i nadzór nad częścią administracyjną działalności placówki

  • Utrzymanie satysfakcji klientów, dbanie o utrzymanie wysokiego poziomu dostarczanych usług

  • Nadzór nad poprawnością realizacji warunków współpracy oraz jakością procesów w placówkach sieci medycznej Telemedi

  • Prowadzenie rozliczeń dostarczonych usług medycznych, otwieranie / zamykanie kasy i raportów kasowych

  • Dbanie o poprawne funkcjonowanie procedur administracyjnych

  • Aktywne wsparcie pozostałych współpracowników, oferowanie pomocnej dłoni

  • Budowanie i dbanie o pozytywny wizerunek marki, właściwy wygląd recepcji, estetykę i porządek w placówce

  • Współpraca z innymi działami w firmie przy realizacji wewnętrznych projektów mających na celu zwiększanie efektywności funkcjonowania placówki

  • Realizacja dodatkowych zadań operacyjnych

  • Układanie grafików personelu medycznego

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klienta

  • Dyspozycyjność w godzinach 8-19 od poniedziałku do piątku (praca zmianowa)

  • Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na recepcji w branży medycznej - mile widziane

  • Zorientowanie na potrzeby Pacjentów, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji

  • Wysokie zdolności organizacyjne, samodzielność wykonywania obowiązków, dokładność w działaniu

  • Umiejętność dostosowywania się do dynamicznego i rozwijającego się otoczenia

  • Umiejętność obsługi komputera i praktyczna znajomość programu MS Office, łatwość w pracy z aplikacjami i programami autorskimi

  • Mile widziana praca na systemach CRM do obsługi punktów usługowych/medycznych

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne porozumiewanie się z klientem

  • Entuzjazm i pogodne usposobienie

  • Zorientowanie na pracę zespołową i wspólny wynik

  • Nienaganna prezencja oraz wysoka kultura osobista

To oferujemy

  • Możliwość szybkiego rozpoczęcia pracy!

  • Pracę na pełny etat, na umowę zlecenie lub B2B

  • Szansę na rozwój wewnątrz organizacji (placówka jest częścią wiodącej na polskim rynku firmy świadczącej usługi medyczne)

  • Pracę w nowo otwartej klinice

  • Otwartą i przyjazną atmosferę pracy w energicznym i prężnie działającym zespole

  • Dostęp do pakietu medycznego oraz karty multisport

  • Wynagrodzenie: 4000-6000zł miesięcznie w zależności od doświadczenia

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • zniżki na firmowe produkty i usługi