Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Part-Logistik SP. z o.o.Sp. K.z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Waryńskiego 53a (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Part-Logistik Sp. z o.o. Sp. K.

Koordynator Regionu ds. sprzedaży oryginalnych części samochodowych

Part-Logistik Sp. z o.o. Sp. K.O firmie

3 500‐5 500 zł brutto / mies.
  • dolnośląskie

  • Ważna jeszcze 25 dni
    do: 21 cze 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Part-Logistik Sp. z o.o. Sp. K.

Firma Part - Logistik to sprzedawca wyłącznie oryginalnych części samochodowych, oferująca oryginalne części wg specyfikacji ASO do ponad 30 marek. Specjalizujemy się w obsłudze marek: SUZUKI, FIAT, RENAULT/DACIA, TOYOTA/LEXUS, IVECO, PEUGEOT/CITROEN. Posiadamy własny stock magazynowy, często unikatowych części. Od wielu lat potwierdzamy wysoką jakość świadczonych usług dla dużych firm (również ASO) na terenie całej Polski. Jesteśmy firmą znaną w Towarzystwach Ubezpieczeniowych z profesjonalnego doboru części oraz obsługi szkód.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.part-logistik.pl

W związku z dalszym, dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:

Koordynator Regionu ds. sprzedaży oryginalnych części samochodowych

   Opis stanowiska :

  • Pozyskiwanie nowych klientów i negocjowanie warunków współpracy
  • Koordynowanie procesu wdrażania nowych klientów
  • Współpraca z obecną grupą klientów w regionie
  • Obsługa dokumentacji firmowej
  • Doradztwo klientom przy naprawach z wykorzystaniem oryginalnych części
  • Komunikacja z działem handlowym w procesie obsługi klientów

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość budowy samochodów
  • Znajomość rynku motoryzacyjnego (mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku ASO lub w procesie likwidacji szkód)
  • Umiejętność budowania dobrych relacji handlowych
  • Wykształcenie min. średnie techniczne lub w trakcie studiów
  • Gotowość do pracy na pełen etat lub własna działalność gospodarcza

Inne wymagania:

  • Dyspozycyjność w zakresie delegacji do klientów
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Umiejętności negocjacyjne i interpersonalne
  • Praktyczna znajomość metod i technik sprzedażowych
  • Samodzielność w pracy i zdolność analitycznego myślenia
  • Wysoka kultura osobista

Oferujemy:

  • Motywacyjny system wynagrodzenia dodatkowego
  • Narzędzia do pracy mobilnej (samochód, komputer osobisty, telefon)
  • Możliwość sprzedaży towaru wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach
  • Wsparcie doświadczonych osób w sprzedaży i wykorzystaniu oryginalnych części
  • Konsultacje dot. likwidacji szkód komunikacyjnych  
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przysłanie CV i listu motywacyjnego
za pomocą przycisku Aplikuj.

Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się osobiście.

W CV prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 nr 101, poz.926”


Firma Part - Logistik to sprzedawca wyłącznie oryginalnych części samochodowych, oferująca oryginalne części wg specyfikacji ASO do ponad 30 marek. Specjalizujemy się w obsłudze marek: SUZUKI, FIAT, RENAULT/DACIA, TOYOTA/LEXUS, IVECO, PEUGEOT/CITROEN. Posiadamy własny stock magazynowy, często unikatowych części. Od wielu lat potwierdzamy wysoką jakość świadczonych usług dla dużych firm (również ASO) na terenie całej Polski. Jesteśmy firmą znaną w Towarzystwach Ubezpieczeniowych z profesjonalnego doboru części oraz obsługi szkód.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.part-logistik.pl

W związku z dalszym, dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:

Koordynator Regionu ds. sprzedaży oryginalnych części samochodowych

   Opis stanowiska :

  • Pozyskiwanie nowych klientów i negocjowanie warunków współpracy
  • Koordynowanie procesu wdrażania nowych klientów
  • Współpraca z obecną grupą klientów w regionie
  • Obsługa dokumentacji firmowej
  • Doradztwo klientom przy naprawach z wykorzystaniem oryginalnych części
  • Komunikacja z działem handlowym w procesie obsługi klientów

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość budowy samochodów
  • Znajomość rynku motoryzacyjnego (mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku ASO lub w procesie likwidacji szkód)
  • Umiejętność budowania dobrych relacji handlowych
  • Wykształcenie min. średnie techniczne lub w trakcie studiów
  • Gotowość do pracy na pełen etat lub własna działalność gospodarcza

Inne wymagania:

  • Dyspozycyjność w zakresie delegacji do klientów
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Umiejętności negocjacyjne i interpersonalne
  • Praktyczna znajomość metod i technik sprzedażowych
  • Samodzielność w pracy i zdolność analitycznego myślenia
  • Wysoka kultura osobista

Oferujemy:

  • Motywacyjny system wynagrodzenia dodatkowego
  • Narzędzia do pracy mobilnej (samochód, komputer osobisty, telefon)
  • Możliwość sprzedaży towaru wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach
  • Wsparcie doświadczonych osób w sprzedaży i wykorzystaniu oryginalnych części
  • Konsultacje dot. likwidacji szkód komunikacyjnych  
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przysłanie CV i listu motywacyjnego
za pomocą przycisku Aplikuj.

Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się osobiście.

W CV prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 nr 101, poz.926”

Ogłoszenie archiwalne