Ta oferta pracy jest nieaktualna od 278 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator Regionu Sprzedaży

  • opolskie
  • Specjalista
  • 8 - 10 tys. zł brutto
  • 20.11.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Great Trade Sp. z o.o.

    Na rynku funkcjonujemy od 1994 roku jako Daf - Trans, rodzinna firma w branży logistycznej. W wyniku dynamicznego rozwoju oraz pojawiającego się zapotrzebowania na rynku powołaliśmy do życia nowy podmiot Great Trade.

    Specjalizujemy się w dystrybucji artykułów non-food do sieci wielkopowierzchniowych oraz mniejszych
    sieci detalicznych.

    Z uwagi na dynamiczny rozwój naszej firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko koordynatora regionu sprzedaży w całym kraju.

    Możliwy również staż. 

    Koordynator Regionu Sprzedaży

    Region: opolskie
    Numer referencyjny: opolskie
    Wynagrodzenie: 8 - 10 tys. zł

    Jaka będzie twoja rola?

    Dział Handlowy naszej firmy to miejsce, gdzie relacje oraz bogaty asortyment pozwala zwiększać sprzedaż w sklepach naszych Klientów. Łączymy Klientów z Dostawcami najlepszych produktów.

    Czego się nauczysz?

    Dzięki współpracy z nami poznasz tajniki sprzedaży, negocjacji. Pogłębisz wiedzę merytoryczną, która pomoże Ci zdobywać coraz to kolejnych Klientów i razem z nimi osiągać sukcesy w sprzedaży. Docelowo zostaniesz Koordynatorem firmy w danym rejonie kraju jak również za granicą.

    Jakie umiejętności cenimy?

    Samodyscyplina i dobre kontakty interpersonalne to dobry początek. Liczy się również pewność siebie, rozumienie procesów sprzedażowych oraz chęć rozwoju. Przyda Ci się także umiejętność pracy w zespole, gotowość do częstych podróży.

    Twoje codzienne obowiązki

    Twój dzień pracy będzie polegał na odwiedzaniu oraz kontaktach z Klientami. Będziesz koordynować pracę serwisantów, nadzorować sprzedaż w celu uzyskania jak najwyższego wyniku. Zadbamy o Twój komfort pracy, zapewniając nowoczesne narzędzia, takie jak: system CRM, komputer, samochód służbowy oraz telefon.

    Obowiązki:

    • Rozwój lokalnego rynku
    • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
    • Opieka nad stałymi klientami na podległym terenie: telefoniczne oraz poprzez kontakt osobisty
    • Bieżące raportowanie w systemie CRM
    • Rekrutacja merchandiserów

    Nasze oczekiwania:

    • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i sprzedażowe
    • Mile widziane doświadczenie w aktywnej sprzedaży
    • Wysoka samodzielność i zaangażowanie
    • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych
    • Znajomości obsługi MS Office
    • Prawa jazdy kat. B
    • Własny pojazd będzie dodatkowym atutem
    • Chęci podnoszenia swoich kwalifikacji

    Co oferujemy:

    • Elastyczny czas pracy
    • Ponadprzeciętne zarobki w branży
    • Możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w kraju
    • Możliwość pracy w dwóch wariantach: umowa zlecenie, działalność gospodarcza, umowa o pracę
    • Niezbędne narzędzia pracy

    Jeżeli jesteś zdeterminowany, chcesz zarabiać adekwatnie do włożonego wkładu pracy to SZUKAMY właśnie Ciebie.

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu opisującego Twoje mocne strony z uwagi, na które powinniśmy wybrać właśnie Ciebie.

    Prosimy o dołączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami odpowiadającymi profilowi ogłoszenia.