Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1274 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator Rozwoju Rynku

  • mazowieckie
  • Specjalista
  • 24.03.2015

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Firma Libet S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych WIG 80.  Jesteśmy kreatorem architektury i otoczenia inwestycji mieszkalnych, usługowych i infrastruktury drogowej. Oferujemy kompleksowe doradztwo dla naszych Partnerów Biznesowych. We własnym zakresie tworzymy i produkujemy kostkę brukową, elementy ogrodzeń, tarasów i fasad oraz architektoniczne formy betonowe Firma posiada 15 zakładów produkcyjnych na terenie całej Polski. Nasze wyroby i ich kompozycje prezentujemy w dwóch ogrodach wystawowych  w Łodzi i Libiążu. Naszą misją jest twórcza kreacja otoczenia. Inspiracje czerpiemy z najlepszych wzorców i rozwiązań w zakresie nowoczesnych technologii i jakości produkcji. W naszej ofercie sprzedażowej posiadamy szeroka gamę naszych wyrobów, które wyróżniają się bogactwem kształtów, kolorów i typów powierzchni co pozwala na stosowanie niestandardowych rozwiązań zagospodarowania nawierzchni. Prowadzimy również profesjonalne doradztwo w zakresie aranżacji nawierzchni i ogrodów. Firma cieszy się uznaniem rynku pracy i konsumentów, czego potwierdzeniem są liczne nagrody i wyróżnienia.

     

    W ZWIĄZKU Z ROZWOJEM DZIAŁU ROZWOJU RYNKU POSZUKUJEMY KANDYDATÓW NA STANOWISKO:

    KOORDYNATOR DS. ROZWOJU RYNKU

    Region Wschód
    (obszar południowo-wschodnia cześć mazowieckiego, lubelskie, podlaskie)

    nr. ref: KRR/W/03/15

    Zadania:

    • Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących branży (w szczególności dotyczących planowanych inwestycji) oraz działań konkurencji (w obszarze nowych produktów) w podległym regionie,
    • Terminowa obsługa kluczowych inwestycji w regionie poprze promowanie produktów premium oraz nowości wśród inwestorów, developerów, biur projektowych, w urzędach miast/gmin,
    • Koordynacja  współpracy  z w/w grupami klientów aż do momentu sprzedaży,
    • Ścisła współpraca z Działem R&D, Projektowym i Działem Sprzedaży,
    • Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla klientów i pracowników,
    • Dbanie o właściwy wizerunek firmy.

    Oczekiwania:

    • Wykształcenie wyższe – preferowane: Architektura Krajobrazu, Budownictwo,
    • 3-5 lat doświadczenia we współpracy z inwestorami, biurami projektowymi, urzędami,
    • Doświadczenie i umiejętności sprzedażowe poparte wynikami,
    • Doświadczenie w prowadzeniu prezentacji i szkoleń produktowych,
    • Umiejętność argumentowania i wywierania wpływu,
    • Konsekwencja w działaniu oraz bardzo dobra organizacja pracy,
    • Wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne,
    • Kreatywność, dynamizm działania, umiejętność analizowania danych rynkowych, ukierunkowanie na realizację celu, konsekwencja w działaniu,
    • Prawo jazdy kat. B,
    • Znajomość pakietu MS Office.

    W zamian za zaangażowanie i profesjonalizm oferujemy:

    • Pracę w ustabilizowanej firmie będącej liderem w swojej branży,
    • Poszerzanie doświadczenia zawodowego,
    • Udział w procesach rozwoju pracowników,
    • Atrakcyjne wynagrodzenie,
    • Narzędzia pracy (samochód, telefon, laptop),
    • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (stabilność zatrudnienia).

    www.libet.pl

    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.