Oferta pracy

Koordynator sekcji infrastruktury i administracji

Fundacja JiM

  • Tatrzańska 105, Łódź
    Łódź, łódzkie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • rekrutacja zdalna

Fundacja JiM

Tatrzańska 105

Łódź

Twój zakres obowiązków

  • Organizacja pracy sekcji zajmującej się obszarami: remontowo-budowlanym, technicznym, gospodarczym i administracyjnym

  • Zarządzanie pracownikami sekcji

  • Nadzór nad firmami zewnętrznymi w ramach powierzonego obszaru, w tym transportu, ochrony, czystości i cateringu

  • Sporządzanie planów remontowo-budowlanych wraz z analizą kosztów, przygotowywanie zapytań ofertowych, nadzór nad realizacją, organizowanie odbiorów technicznych

  • Utrzymanie budynku, zapewnienie sprawnej infrastruktury technicznej, opracowywanie harmonogramów i organizowanie przeglądów, napraw, remontów

  • Nadzór nad dokumentacją techniczną i administracyjną budynku

  • Nadzór nad procedurami i regulaminami bezpieczeństwa w organizacji, w tym BHP, p.poż, integrowanie wszystkich działań w ramach polityki bezpieczeństwa organizacji

  • Monitorowanie i dostosowywanie działań do wymagań prawnych

  • Przygotowywanie planów inwestycyjnych i koordynowanie działań przy nowych inwestycjach

  • Tworzenie wewnętrznych procedur zakupowych w Fundacji, nadzór nad zakupami techniczno-budowlanymi

  • Nadzór nad przeprowadzanymi inwentaryzacjami środków trwałych i wyposażenia

Nasze wymagania

  • Co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku, w tym doświadczenie w zarządzaniu zespołem

  • Doświadczenie w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i przy uruchamianiu nowych inwestycji

  • Wykształcenie wyższe o profilu technicznym lub w zakresie zarządzania i administracji

  • Aktualna wiedza na temat przepisów związanych z zarządzanym obszarem

  • Doświadczenie w pracy z dokumentacją techniczną oraz w pracy zgodnie z wymogami formalno-prawnymi

  • Umiejętność planowania i realizowania zadań według założonego harmonogramu

  • Wielozadaniowość, dobra organizacja pracy własnej i zespołu

  • Zorientowanie na realizację postawionych celów

  • Proaktywność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu swoich obowiązków

To oferujemy

  • Pracę na pełen etat

  • Atrakcyjne wynagrodzenie

  • Możliwość skorzystania z pracy zdalnej w wybrane dni

  • Możliwość rozwoju zawodowego

  • Możliwość rozwoju i realizacji szczytnej misji organizacji JiM

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • elastyczny czas pracy

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • bony towarowe

Fundacja JiM

Fundacja JiM tworzy lepszy świat dla osób z autyzmem. Świat, w którym każda osoba ze spektrum autyzmu może zrealizować swój potencjał. Fundacja m.in. prowadzi własne placówki diagnostyczne i edukacyjne: Klinikę JiM, Szkoły edukacyjno-terapeutyczne oraz Przedszkole terapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz innymi niepełnosprawnościami. Fundacja zatrudnia ponad 130 osób. Posiada zdywersyfikowane źródła finansowania. Poszukujemy pracowników chcących na swoim stanowisku realizować misję Fundacji i pracować zgodnie z naszymi Wartościami, do których zaliczamy odwagę w podejmowaniu wyzwań, odpowiedzialność i poszanowanie różnorodności.

Przewiń do profilu firmy