Grupa PGD - NISSAN Japan Motors

Koordynator Serwisu NISSAN

Grupa PGD - NISSAN Japan MotorsO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Głogowska 448

    Poznań, wielkopolskie
  • Ważna jeszcze 17 dni
    do: 20 cze 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
top
logo
logo

Koordynator Serwisu NISSAN

Miejsce pracy: Poznań

Nissan Intelligent Mobility
Na pewno nas znasz. Zmieniamy motoryzację.

Japan Motors to sieć autoryzowanych salonów samochodowych oraz serwisów mechanicznych i blacharsko-lakierniczych działających w 9. lokalizacjach na terenie kraju. Pracujemy w najwyższych standardach, dobrych praktykach handlowych, jak i wieloletnim doświadczeniu Grupy PGD. Nasz marka jest pionierem w dziedzinie elektro mobilności i liderem w pracach nad mobilnością autonomiczną. Chętnie wdrażamy nowe, przyjazne rozwiązania i technologie. Na co dzień, niezależnie od marki i rynku ułatwiamy ludziom życie. W pracy i po pracy jesteśmy #PozytywnieZaangażowani.

Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Realizację działalności serwisu samochodowego marki NISSAN (zarządzanie działem serwisu i halą napraw)
  • Efektywne wykorzystanie potencjału serwisu poprzez odpowiednie planowanie pracy biura obsługi klienta i hali napraw
  • Bezpośrednią obsługę klientów serwisu w oparciu o obowiązujące procedury
  • Realizację założeń programów lojalnościowych i akcji promocyjnych  
  • Wykonywanie okresowej analizy sytuacji rynkowej z uwzględnieniem działań konkurencji

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Min. 3 lata doświadczania w zakresie obsługi klienta w ASO
  • Predyspozycji do zarządzania zespołem
  • Znajomości budowy samochodów osobowych pod kątem napraw
  • Wykształcenia min. średniego (preferowane kierunki mechaniczne)
  • Doskonale rozwiniętych umiejętności handlowych i negocjacyjnych
  • Znajomości wysokich standardów w zakresie obsługi klienta
  • Samodzielności w działaniu oraz wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
  • Wysokiej odporności na stres
  • Umiejętności podejmowania szybkich decyzji
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office i programy serwisowe)
  • Czynnego prawo jazdy kategorii B

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę (pierwsza umowa zawierana na okres 1 roku)
  • Wynagrodzenie oparte na stabilnej podstawie i premii od wykonanych planów
  • Szkolenia produktowe
  • Bezpłatną opiekę medyczną w Centrach Medycznych Luxmed
  • Super oferta pracownicza! - zakup lub wynajem samochodu na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość dofinansowania własnych pomysłów na inicjatywy społeczne realizowane poza godzinami pracy
  • Programy i konkursy pracownicze promujące zdrowy tryb życia
  • Realną możliwość rozwoju, przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie ze strony ekspertów
  • Pracę na najwyższych standardach, w tym bezpieczeństwa i sanitarnych
bottom

Nissan Intelligent Mobility
Na pewno nas znasz. Zmieniamy motoryzację.

Japan Motors to sieć autoryzowanych salonów samochodowych oraz serwisów mechanicznych i blacharsko-lakierniczych działających w 9. lokalizacjach na terenie kraju. Pracujemy w najwyższych standardach, dobrych praktykach handlowych, jak i wieloletnim doświadczeniu Grupy PGD. Nasz marka jest pionierem w dziedzinie elektro mobilności i liderem w pracach nad mobilnością autonomiczną. Chętnie wdrażamy nowe, przyjazne rozwiązania i technologie. Na co dzień, niezależnie od marki i rynku ułatwiamy ludziom życie. W pracy i po pracy jesteśmy #PozytywnieZaangażowani.

Koordynator Serwisu NISSAN

Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Realizację działalności serwisu samochodowego marki NISSAN (zarządzanie działem serwisu i halą napraw)
  • Efektywne wykorzystanie potencjału serwisu poprzez odpowiednie planowanie pracy biura obsługi klienta i hali napraw
  • Bezpośrednią obsługę klientów serwisu w oparciu o obowiązujące procedury
  • Realizację założeń programów lojalnościowych i akcji promocyjnych  
  • Wykonywanie okresowej analizy sytuacji rynkowej z uwzględnieniem działań konkurencji

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Min. 3 lata doświadczania w zakresie obsługi klienta w ASO
  • Predyspozycji do zarządzania zespołem
  • Znajomości budowy samochodów osobowych pod kątem napraw
  • Wykształcenia min. średniego (preferowane kierunki mechaniczne)
  • Doskonale rozwiniętych umiejętności handlowych i negocjacyjnych
  • Znajomości wysokich standardów w zakresie obsługi klienta
  • Samodzielności w działaniu oraz wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
  • Wysokiej odporności na stres
  • Umiejętności podejmowania szybkich decyzji
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office i programy serwisowe)
  • Czynnego prawo jazdy kategorii B

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę (pierwsza umowa zawierana na okres 1 roku)
  • Wynagrodzenie oparte na stabilnej podstawie i premii od wykonanych planów
  • Szkolenia produktowe
  • Bezpłatną opiekę medyczną w Centrach Medycznych Luxmed
  • Super oferta pracownicza! - zakup lub wynajem samochodu na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość dofinansowania własnych pomysłów na inicjatywy społeczne realizowane poza godzinami pracy
  • Programy i konkursy pracownicze promujące zdrowy tryb życia
  • Realną możliwość rozwoju, przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie ze strony ekspertów
  • Pracę na najwyższych standardach, w tym bezpieczeństwa i sanitarnych

Ogłoszenie archiwalne