Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1264 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator Sprzedaży - Doradca Biznesowy PLAY dla firm

  • Bartoszyce, Braniewo, Elbląg, Ełk, Giżycko, Iława, Kętrzyn, Lidzbark, Lidzbark Warmiński, Mrągowo, Nidzica, Olsztyn, Olsztynek, Ostróda, Pisz, Szczytno, warmińsko-mazurskie
  • Specjalista
  • 2015-04-06

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    PLAY dla FIRM” jest projektem dedykowanym dla kompleksowej obsługi podmiotów gospodarczych chcących skorzystać ze specjalnych ofert przygotowywanych przez Zespół naszych Doradców Biznesowych.

    Jesteśmy pierwszym Agentem Sieci PLAY w woj. Pomorskim , jako jedyni prowadzimy Biuro Obsługi Biznesowej „PLAY dla FIRM” znajdujące się w Gdyni przy ul. Legionów 119A/2U. Nasz Zespół Doradców jest stale do dyspozycji klientów nie tylko w salonie ale na obszarze całej Polski . W związku z procesem dynamicznego rozwoju, poszukujemy kandydatów do współpracy w oparciu o własną działalność gospodarczą na terenie woj. pomorskiego, kujawsko - pomorskiego i warmińsko-mazurskiego na stanowisko:

    Koordynator Sprzedaży - Doradca Biznesowy PLAY
    Miejsce pracy: Bartoszyce, Braniewo, Elbląg, Ełk, Giżycko, Iława, Kętrzyn, Lidzbark, Lidzbark Warmiński, Mrągowo, Nidzica, Olsztyn, Olsztynek, Ostróda, Pisz, Szczytno


    Do obowiązków Koordynatora Sprzedaży należeć będzie:

    • rekrutacja nowych i koordynowanie  przydzielonych  Doradców Biznesowych,
    • efektywne zarządzanie zespołem  na przekazanym terenie,
    • realizacja planów sprzedaży własnych i zespołu,
    • wsparcie merytoryczne i coaching podległych Doradców Biznesowych.


    Kandydat na Koordynatora Sprzedaży /Doradcę Biznesowego powinien:

    • posiadać min. roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym lub poparte sukcesami doświadczenie w sprzedaży B2B (preferowane branże: telekomunikacja,energetyka,finanse,ubezpieczenia),
    • być osobą samodzielną i zorganizowaną oraz dyspozycyjną (praca w terenie),
    • prezentować wysoki poziom etyki zawodowej,
    • wykazać się znajomością lokalnych firm i kontaktów biznesowych,
    • dysponować prawem jazdy i własnym samochodem, ze względu na mobilny charakter pracy (lub zakup w ciągu najbliższych 3 miesięcy),
    • prowadzić własną działalność gospodarczą ze względu na formę rozliczeń, jaką stosujemy w naszej sieci (lub chęć założenia w ciągu 3 miesięcy).


    W ramach współpracy oferujemy:

    • wynagrodzenie gwarantowane wyliczane od wyników sprzedażowy  osiąganych przez podległy zespół Doradców Biznesowych oraz prowizyjne za sprzedaż własną,
    • premie i bonusy za procentowy wzrost sprzedaży na podległym terenie,
    • wsparcie merytoryczne i administracyjne osób z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży,
    • długoterminową współpracę,
    • możliwości rozwoju własnego i współuczestniczenie w dalszym rozwoju  „PLAY dla FIRM”,
    • elastyczny czas pracy oraz przyjazną atmosferę w młodym i dynamicznym zespole,
    • Dla kandydatów posiadających własne struktury sprzedażowe oferujemy indywidualnie negocjowane warunki współpracy jako Subagenta.


    Aplikacje (CV wraz z listem motywacyjnym) z dopiskiem w temacie "Koordynator  Sprzedaży” prosimy przesłać klikając przycisk Aplikuj pod ogłoszeniem.

    Wysyłając aplikację kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z  2002 roku, nr 101, poz. 926 tekst jednolity z późniejszymi zmianami).

    Informujemy, że nadawcą ogłoszenia i administratorem danych osobowych osób aplikujących na ogłoszenie jest firma TELEM