Oferta pracy

Koordynator sprzedaży e-commerce

BRAND DISTRIBUTION GROUPO firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Twój zakres obowiązków

  • Praca zdalna, z dowolnego miejsca w Polsce czy zagranicą

  • Zarządzanie dostępnymi platformami sprzedażowymi (Marketplace: Amazon, Allegro, eBay)

  • Rozwijanie portfolio produktów na platformach, rozwój SEM, SEO

  • Realizacja i koordynowanie zamówień za pośrednictwem platform sprzedażowych, zarządzanie stanami magazynowymi

  • Rozwój sprzedaży poprzez platformy e-commerce, aktywna promocja produktów

  • Realizacja celów sprzedażowych i marżowych

  • Koordynowanie zadań zespołu e-commerce

  • Rozwój marketingu poprzez Facebook, YouTube

  • Przygotowywanie raportów i prognoz dotyczące sprzedaży

  • Analiza skuteczności oraz rentowności prowadzonych działań

  • Analiza konkurencyjności ofert na tle innych podmiotów

  • Wdrażanie dynamicznych zmian związanych z rynkiem e-commerce

  • Współpraca z działem marketingu w kreowaniu kampanii budujących ruch na platformie (direct, performance, content marketing)

  • Rezultatem Twojej pracy będzie rosnąca liczba Klientów i wolumen transakcji oraz rosnąca marża ze sprzedaży produktów w kanale e-commerce poprzez platformy sprzedażowe.

Nasze wymagania

  • Min. 3 lata doświadczenia w pracy związanej z e-commerce i market place

  • Praktyczna znajomość sprzedaży/marketingu poprzez platformy sprzedażowe

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży/marketingu e-commerce

  • Umiejętność skutecznej realizacji wyników sprzedażowych

  • Umiejętność prowadzenie perswazyjnej komunikacji marketingowej

  • Umiejętność podejmowania decyzji w oparciu o dane

  • Praktyczne umiejętności raportowanie i konfigurowanie w Google Analytics

  • Znajomość SEM, SEO, narzędzi marketingowych Facebook, Youtube

  • Znajomość podstaw HTML, CSS, mile widziane podstawy Java Script

  • Znajomość systemu integracji BaseLinker z platformami Amazon, Allegro, eBay

  • Umiejętność tworzenia raportów i analiz w arkuszu kalkulacyjnym oraz łączenia danych z różnych źródeł

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie niezbędna do swobodnej komunikacji z dostawcami

  • Komunikatywność, wysoka kultura osobista, uczciwość.

  • Odpowiedzialność, dyspozycyjność

To oferujemy

  • Współpraca w oparciu o umowę o pracę lub B2B

  • Konkurencyjne, stabilne wynagrodzenie oraz możliwości wypracowania premii zależnej od zaangażowania i wyników podejmowanych działań

  • Pracę z dowolnego miejsca

  • Możliwość rozwoju w rosnącej organizacji i zespole e-commerce

  • Możliwość wpływania na wyniki firmy

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

BRAND DISTRIBUTION GROUP

Brand Distribution Group działa na globalnym rynku produktów i usług FMCG od blisko 30 lat. Zapewniamy szeroki zakres usług dystrybucyjnych i logistycznych. Dystrybuowane przez nas marki można znaleźć na półkach sklepowych na całym świecie. Oferujemy także wysokiej jakości, przyjazne dla środowiska marki własne. Nasze biura działają w Polsce, Hiszpanii, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Singapurze.

Tworzymy nowoczesna organizację z technologią wspierającą rozwój biznesu. Naszym zespołom zapewniamy najnowsze rozwiązania technologiczne i narzędzia do efektywnej pracy. Dynamicznie rozwijamy działalność e-commerce. Dostarczamy naszym klientom i partnerom efektywne rozwiązania biznesowe w oparciu o najnowsze technologie.

Przewiń do profilu firmy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy