Ta oferta pracy jest nieaktualna od 2 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator Sprzedaży Usługi BHP

  • małopolskie
  • Specjalista
  • 15.10.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Pracując w TUV Rheinland Polska stale uczysz się czegoś nowego. Niezależnie od rodzaju wykonywanej pracy posiadasz dostęp do wiedzy oraz technologii, które pozwalają lepiej rozumieć otaczającą nas rzeczywistość. Jako niezależna strona trzecia, TUV Rheinland testuje techniczne innowacje, produkty, usługi i systemy pod kątem bezpiecznego i odpowiedzialnego użytkowania. Dzięki różnorodności świadczonych usług i branż z jakimi współpracujemy, a także dzięki atmosferze sprzyjającej wymianie doświadczeń Ty także zyskasz szansę stania się ekspertem.

    Obecnie poszukujemy osoby zainteresowanej pracą i zdobywaniem doświadczenia na stanowisku:
    Koordynator Sprzedaży Usługi BHP
    nr ref.: KSBHP/41/18
    Obszar działania: cała Polska

    Kluczowe obowiązki:

    • Aktywne pozyskiwanie klientów na usługi z zakresu BHP (m.in. nadzór nad inwestycjami, inspekcje, szkolenia, opracowywanie oceny ryzyka oraz okresowych analiz stanu BHP i inne)
    • Organizacja własnego rynku sprzedaży w zakresie oferowanych usług
    • Opracowywanie ofert oraz koordynacja procesu ofertowania
    • Nawiązywanie i utrzymywania długotrwałych relacji biznesowych
    • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta
    • Udział w działaniach promocyjnych i marketingowych
    • Realizacja sprzedaży usług zgodnie z obowiązującą strategią
    • Współpraca z centralą firmy
    • Raportowanie bieżących działań

    Nasze oczekiwania:

    • Wykształcenie min. średnie techniczne lub ekonomiczne, mile widziane w obszarze BHP
    • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
    • Umiejętność weryfikacji sytuacji rynkowej
    • Mile widziana znajomość rynku inwestycji przemysłowych/ inspekcji i nadzorów budowlanych
    • Znajomość przepisów z zakresu BHP będzie dodatkowym atutem
    • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania długotrwałych relacji biznesowych
    • Mile widziana znajomość języka angielskiego (ewentualnie niemieckiego)
    • Dobra organizacja pracy oraz komunikatywność
    • Prawo jazdy kat. B oraz dyspozycyjność i gotowość do częstych podróży służbowych

    Oferujemy:

    • Pracę w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę
    • Pracę w jednym z naszych biur terenowych, a w innych lokalizacjach - pracę na zasadach „home office”
    • Elastyczne godziny pracy (rozpoczynanie pracy między 7:00 a 8:30)
    • Pracę o charakterze głównie mobilnym – obszar działania obejmuje cały kraj
    • Możliwość wykorzystywania i rozwijania swoich kwalifikacji zawodowych
    • Współpracę w gronie specjalistów, także w środowisku międzynarodowym
    • Narzędzia niezbędne do realizacji powierzonych zadań: samochód, laptop, telefon
    • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do kart sportowych, ubezpieczenie NNW)

     

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane aplikacje.