Ta oferta pracy jest nieaktualna od 10 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator Techniczny

  • Gliwice, śląskie
  • Kierownik
  • 06.02.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    FBSerwis S.A. została założona przez Ferrovial Services S.A. i Budimex S.A. w 2012 roku. Działania spółki obejmują usługi technicznej obsługi nieruchomości, efektywności energetycznej, usług środowiskowych i utrzymania infrastruktury.

    Obecnie zespół FBSerwis liczy blisko 1200 pracowników, a częścią Grupy FBSerwis są również cztery Spółki zależne świadczące usługi składowania, przetwarzania i unieszkodliwiania odpadów, będąc jednymi z najnowocześniejszych tego typu zakładów w Polsce.

    Obecnie do naszego zespołu w Gliwicach poszukujemy doświadczonych kandydatek i kandydatów na stanowisko:

    KOORDYNATOR TECHNICZNY

    Miejsce pracy: Gliwice

     

    Za co cenią nas Pracownicy ?

    • Za szybki wzrost i rozwój organizacji, która z powodzeniem zdobywa kolejne kontrakty na terenie całej Polski
    • Etykę we wszelkich działaniach biznesowych firmy
    • Współpracę pomiędzy pracownikami i promowanie pracy zespołowej
    • Stabilność zatrudnienia oraz umacnianie się marki na rynku polskim
    • Dbałość o bezpieczne i komfortowe warunki pracy
    • Otwartość i niekorporacyjną atmosferę pracy

    Oczekiwania wobec kandydatów: 

    • Doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem odpowiedzialnym za utrzymanie stanu technicznego budynku
    • Bardzo dobra znajomość instalacji technicznych i automatyki budynkowej
    • Posiadanie uprawnień zawodowych do eksploatacji urządzeń elektrycznych SEP
    • Dobra znajomość programów biurowych (w tym programu Excel)
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
    • Umiejętności analityczne
    • Umiejętność prowadzenia rozmów i negocjacji z klientami, zarządcami
    • Posiadanie prawa jazdy kat B
    • Mile widziane posiadanie innych uprawnień zawodowych

    Zadania do realizacji na stanowisku:

    • Odpowiedzialność za utrzymanie stanu technicznego podległego obiektu
    • Nadzór nad pracą zespołu technicznego
    • Stała współpraca i budowanie długofalowych relacji z klientami, najemcami i współpracownikami
    • Współpraca z zewnętrznymi serwisami
    • Tworzenie ofert dla klienta na remonty i naprawy urządzeń technicznych, wycena prac dodatkowych
    • Sporządzanie raportów z wykonywanych prac
    • Doskonalenie jakości realizowanych usług, proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań

    Jeśli chcesz pracować w naszym zespole – wypełnij formularz
    i załącz swoje CV za pomocą przycisku APLIKUJ