Ta oferta pracy jest nieaktualna od 67 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator Testów

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 16.07.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    KOORDYNATOR TESTÓW
    Kraków
    Działamy w pierwszej dziesiątce największych banków w Polsce. Naszym klientom dostarczamy rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym oraz szereg produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych i kredytowych. Dzięki różnorodności oferowanych produktów nasi pracownicy mogą budować swoją ścieżkę kariery w różnych obszarach biznesowych Banku.

    W funkcjonowaniu naszego biznesu kluczowy jest obszar IT, w którym pracownicy mogą być odpowiedzialni za hurtownie danych, zarządzanie aplikacjami, programowanie, bazy danych, firewall, storage, wsparcie użytkowników i wiele innych. Tworzymy innowacyjne rozwiązania oraz współpracujemy z największymi firmami z branży IT: Apple, Google, Microsoft, Oracle, ABB, CCl, Ultimus, Uniteam. Zapraszamy do naszego działu IT, gdzie działania przekładają się na efekty w realnym świecie finansów.
    Masz jak w banku:

    - koordynowanie etapu tworzenia założeń testowych w projektach:

    •  przygotowywanie planów testów oraz szczegółowych harmonogramów ich wykonania;
    • ustalanie rodzaju i zakresu wykonywanych testów (funkcjonalnych/niefunkcjonalnych);
    • określanie zapotrzebowania na środowiska i dane testowe, ustalanie narzędzi niezbędnych do realizacji testów;
    • ustalanie kryteriów rozpoczęcia i zakończenia danego etapu testów.

    - zarządzanie wykonaniem testów:

    • zapewnianie wprowadzenia scenariuszy testowych do systemu wspierającego proces testowy (system HPALM);
    • koordynowanie procesu realizacji testów w projekcie, identyfikowanie ryzyka, zarządzanie procesem naprawy defektów;
    • raportowanie postępu prac, kontrolowanie zgodności wykonywanych zadań z harmonogramem testów (nadzorowanie postępu realizacji testów, statystyk defektów, ryzyka, kluczowych defektów, informowanie o dodatkowych, nieprzewidzianych wydarzeniach).
    Twój kapitał:
    • minimum 5 lat doświadczenia w IT, doświadczenie w zarządzaniu jakością systemów informatycznych poparte odbytymi szkoleniami z metodologii testowania (w tym ISTQB);
    • doświadczenie w budowaniu testów automatycznych;
    • wiedza na temat aktualnych technologii i systemów operacyjnych;
    • doświadczenie w budowaniu testów automatycznych;
    • znajomość języka angielskiego.
    Gwarantujemy:
    • współpracę w oparciu o kontrakt (umowa B2B);
    • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
    • możliwość pracy przy realizacji ciekawych projektów;
    • atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą;
    • niezbędne narzędzia pracy.
    aplikuj