Ta oferta pracy jest nieaktualna od 15 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator Testów

  • Warszawa, mazowieckie
  • Kierownik
  • 05.03.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Grupa Kapitałowa PKP Energetyka to jeden z największych dostawców energii i usług elektroenergetycznych w Polsce. Do naszych kluczowych zadań należy również budowa, modernizacja i utrzymanie sieci trakcyjnej w kraju. Codziennie ponad 5000 naszych pracowników dba o ciągłość w dostawie energii do sieci trakcyjnej i bezpieczeństwo w ruchu kolejowym. Dzięki temu każdego dnia miliony osób mogą bezpiecznie dotrzeć do celu swojej podróży. Wieloletnie doświadczenie oraz innowacyjne rozwiązania stosowane w codziennej pracy pozwalają nam na dynamiczny rozwój działalności również na rynki zagraniczne, w Niemczech i na Litwie.

     

    Przewagę konkurencyjną budujemy realizując nasze Wartości. Wierzymy, że dzięki najwyższej jakości świadczonych usług, bezpieczeństwu naszych pracowników i ich zaangażowaniu, efektywność przyjdzie sama.


    Dołącz do naszego zespołu na stanowisku:

    Koordynator Testów

    Cel Roli

    • Wsparcie Kierowników Projektów poprzez koordynacje procesów testowych w ramach wdrożeń programów ZMS/SCADA/Biling
    • Unifikacja i koordynacja procesów testowych między systemami / projektami powiązanymi w ramach wdrożeń programów ZMS/SCADA/Biling

    Zakres odpowiedzialności

    • Uzgodnienie z innymi projektami wspólnego procesu realizacji testów
    • Udział w pracach nad wypracowaniem narzędzia wspierającego proces testowania i raportowania przebiegu testów
    • Przekazanie Dostawcy i zespołom testerów przebiegu procesu testowego i sposobu obsługi narzędzia wspierającego realizację testów, zapewnienie zaznajomienia się testerów z ich rolą i obsługiwanymi pojęciami,
    • Szkolenie testerów oraz zapewnienie prawidłowego opisu błędów przez testerów dla uniknięcia opóźnień
    • Doprowadzenie do uzgodnienia między Dostawcą i testerem podejścia do odrzuconych błędów
    • Uzyskanie akceptacji lub opinii Właścicieli Biznesowych w przypadku zagadnień problematycznych (niezgoda co do klasyfikacji błędu, propozycji obejścia)
    • Nadzór nad przygotowaniem scenariuszy testowych przez Dostawcę, organizacja zespołu testerów oraz logistyki związanej z działaniami
    • Uzgodnienie z Dostawcami harmonogramu testów, nadzór nad realizacją harmonogramu, ocena wpływu zmian harmonogramowych, obsługa reorganizacji dla wprowadzonych zmian
    • Nadzór nad realizacją testów, raportowanie procesu testowego 

    Wymagania:

    • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
    • Doświadczenie we wsparciu/zarzadzaniu procesem testowym dla kilku projektów prowadzonych jednocześnie
    • Doświadczenie w obszarze testów manualnych
    • Znajomość metodyki prowadzenia oraz specyfiki testów (INT, SYS, UAT, SEC, E2E itd.)
    • Doświadczenie w planowaniu harmonogramu testów
    • Znajomość narzędzi do zarządzania testami; znajomość procesu BugTracking i Problem Management.
    • Umiejętności analityczne,
    • Umiejętność prezentowania wyników prac,
    • Wysokie zdolności interpersonalne, umiejętność pracy w dynamicznym, zmieniającym się w szybkim tempie środowisku,

    Mile widziane:

    • Doświadczenie w obszarze testów automatycznych
    • Znajomość specyfiki testów w obszarze systemów klasy EAM, GIS, Billing, SCADA,
    • Znajomość branży utilities (szczególnie energetyka)
    • Rozumienie i doświadczenie w budowaniu strategii utrzymania jakości w procesie wytwórczym budowy i utrzymania oprogramowania
    • Certyfikaty poświadczające znajomość procesu testowego
    • Certyfikaty poświadczające znajomość procesu zarządzania projektami
    • Proponowana forma zatrudnienia - umowa B2B

    Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie za pomocą: