Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki
Start
Szukaj
Strefa ofert
Konto
Menu
Pierwszymi zadaniami osoby w tej roli będzie:
• przygotowanie analizy i raportu otwarcia dla bieżącego portfela umów serwisowych (pod względem finansowym i jakościowym)
• rozpoczęcie budowy relacji z klientami posiadającymi umowy serwisowe
• współpraca z konsultantami i liderami zespołów realizującymi usługi w umowach serwisowych
• uruchomienie procesu renegocjacji zawartych umów serwisowych
• przejęcie koordynacji i stałego nadzoru nad realizacją i rozliczaniem umów serwisowych
• opracowanie i prezentacja programu rozwoju w obszarze umów serwisowych.
W dalszej kolejności osoba w tej roli będzie odpowiadała za:
• realizację przyjętego programu rozwoju w obszarze umów serwisowych
• utrzymywanie stałych relacji z klientami
• współpracę z konsultantami i liderami zespołów w celu promocji i usług profesjonalnych,
• dbanie o odpowiedni poziom obsługi oraz dostarczanie klientom określonych wartości
• samodzielną sprzedaż usług profesjonalnych aktualnym klientom
• planowanie, koordynowanie i realizację akcji takich jak seminaria, webinaria, warsztaty, itp.
CV screening
full interview via MS Teams
feedback / offer
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKoordynator usług serwisowych, Gorzów Wielkopolski