Oferta pracy

Koordynator Utrzymania Ruchu

LSJ HR GROUP

  • lubuskie

  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Kierownik / Koordynator
  • rekrutacja zdalna

Dla naszego klienta skandynawskiej firmy z branży produkcyjnej ulokowanej w Lipianach w związku z jej stabilnym rozwojem i ciągłym doskonaleniem poszukujemy osoby na nowo powstałe stanowisko mające na celu usprawnienie lepszą organizacje pracy i procesu produkcji.

Koordynator Utrzymania RuchuNumer ref.: Miejsce pracy: Lipiany

Zakres zadań:

  • zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn i urządzeń
  • przygotowywanie planów remontów w oparciu o analizę stanu technicznego linii produkcyjnych
  • prowadzenie dokumentacji utrzymania Ruchu zgodnie z przyjętymi zasadami oraz UDT
  • nadzór nad terminową realizacją planów przeglądów, konserwacji i napraw maszyn
  • śledzenie, analizowanie i raportowanie wskaźników Utrzymania Ruchu
  • nadzór nad pracami zespołu mechaników oraz firm zewnętrznych zajmujących się m.in. naprawami i konserwacją infrastruktury technicznej
  • utrzymywanie kontaktów z zewnętrznymi firmami serwisowymi
  • ścisła współpraca z działami produkcji, zakupów i logistyki w obszarze komunikacji awarii i napraw oraz organizacji części zamiennych
  • aktualizacja dokumentacji technicznej maszyn
  • wspieranie projektów rozwojowych i wprowadzanie usprawnień
  • zarządzanie magazynem części zamiennych
  • poszukiwanie dostawców materiałów i części zamiennych
  • zastępowanie Kierownika UR podczas jego nieobecności
  • bezpośrednie wspieranie mechaników w sytuacjach krytycznych

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne  preferowane mechanika i budowa maszyn
  • ogólna wiedza z zakresu elektryki, elektroniki, pneumatyki i hydrauliki
  • doświadczenia na podobnym stanowisku
  • umiejętność czytania rysunku i dokumentacji technicznej
  • orientacji na efektywne rozwiązywanie problemów technicznych
  • samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy oraz odporność na sytuacje stresowe
  • umiejętność podejmowania decyzji oraz zarządzania kilkuosobowym zespołem
  • mile widziane uprawnienia SEP do 3 KV
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • czynne prawa jazdy kat. B
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - tworzenie baz danych

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • premię za obecność
  • pracę na 1 zmianę, od poniedziałku do piątku
  • 2-miesięczny program wdrożeniowy
  • możliwość podnoszenie kwalifikacji zawodowych
  • rozwój własnych umiejętności
  • pracę w prestiżowej i stabilnej firmie

Chcesz do nas dołączyć? Czekamy na Twoje CV!

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez LSJ HR Group Ireneusz Sozański i LSJ HR Group Sp. z o.o. Sp. k. w celu przeprowadzenia rekrutacji, na które aplikuję. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U.2016 poz. 922) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne