Oferta pracy

Koordynator utrzymania systemów IT

E.ON Polska IT Support Sp. z o.o.

  • Towarowa 7A, Wola, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • rekrutacja zdalna

E.ON Polska IT Support Sp. z o.o.

Towarowa 7A

Wola

Warszawa

Technologie, których używamy

Wymagane

  • ITIL

  • Medallia

Twój zakres obowiązków

  • wsparcie realizacji strategii biznesowej poprzez świadczenie usług IT w obszarze Contact Center, Medallia, Case Management

  • rozwój oprogramowania zgodnie z ustaloną z biznesem roadmapą

  • współpraca z Centralą celem rozwoju podległych systemów

  • odpowiedzialność za rozwój systemów i realizację małych zmian (waterfall, agile) oraz zarządzanie ich portfelem

  • bieżące utrzymanie systemów, ich monitorowanie, zarządzanie uprawnieniami i konfiguracją

  • zarządzanie procesem wdrożeń małych zmian do środowiska produkcyjnego

  • koordynacja i obsługa incydentów

  • koordynowanie działań członków innych zespołów IT (dotted-line)

  • zarządzanie zewnętrznymi dostawcami usług

  • zarządzanie budżetem CAPEX, OPEX w podległym obszarze

  • budowanie relacji z Klientem wewnętrznym

  • reprezentowanie zarządzanego obszaru wobec wewnętrznych i zewnętrznych stakeholder-ów

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe informatyczne

  • min. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami IT, w tym doświadczenie w zarządzaniu ludźmi w strukturach hierarchicznych i matrycowych

  • doświadczenie w zarządzaniu i koordynowaniu działań wielu dostawców

  • znajomość systemów informatycznych i doświadczenie w ich utrzymaniu ze szczególnym uwzględnieniem technologii Contact Center (preferowane doświadczenie w technologii Genesys)

  • znajomość metodyk zarządzania projektami (waterfall, agile)

  • doświadczenia w pracy projektowej w dużej organizacji

  • znajomość ITIL

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)

  • umiejętności analityczne oraz decyzyjne

  • zorientowanie na potrzeby Klienta

  • wysokie umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne

  • kreatywność w rozwiązywaniu problemów i godzeniu pozornie sprzecznych interesów

  • zorientowanie na usprawnianie procesów

  • konsekwencja w realizacji wyznaczonych celów (nawet pomimo pojawiających się trudności)

  • otwartość na nowe zadania wykraczające poza standardowy zakres

To oferujemy

  • premię raz w roku w ramach oceny okresowej

  • kafeterię benefitów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość rozwoju specjalistycznego w ramach szkoleń

  • elastyczne godziny rozpoczynania pracy

  • kartę multisport

  • opieka medyczna

  • sekcje sportowe

  • konkursy pracownicze

E.ON Polska IT Support Sp. z o.o.

Grupa E.ON to wiodących europejskich koncern energetyczny. W Polsce działamy w obszarach sprzedaży energii elektroenergetycznej i gazowej, infrastruktury sieciowej, a także energii odnawialnej. E.ON Polska IT Support jest odpowiedzialna za wsparcie oraz obsługę procesów IT spółek operacyjnych.

Przewiń do profilu firmy