Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do BERLINEO Centrum Obsługi Językowej Anna Komorska-Pastwa z siedzibą w Poznaniu (61-501) przy ul. Dolna Wilda 88B/lok. X (dalej Pracodawca / Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Koordynator w biurze tłumaczeń

"BERLINEO" CENTRUM OBSŁUGI JĘZYKOWEJ ANNA KOMORSKA-PASTWAO firmie

  • Dolna Wilda 88B
    Poznań, wielkopolskie
  • Ważna jeszcze 22 dni
    do: 29 lip 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik

"BERLINEO" CENTRUM OBSŁUGI JĘZYKOWEJ ANNA KOMORSKA-PASTWA

Dolna Wilda 88B

Poznań

"BERLINEO" CENTRUM OBSŁUGI JĘZYKOWEJ ANNA KOMORSKA-PASTWA

Biuro tłumaczeń BERLINEO buduje swoją pozycję na rynku tłumaczeniowym od 2006 roku oferując swoim klientom profesjonalne usługi przekładu i lokalizacji treści. Dołączając do naszego zespołu poznasz od podszewki przemysł tłumaczeniowy oraz branżę konferencyjną i wspomożesz naszych klientów w komunikacji z partnerami oraz klientami.

Koordynator w biurze tłumaczeń

Miejsce pracy: Poznań

Osoba zatrudniona na stanowisku koordynatora będzie odpowiedzialna za bieżącą obsługę klienta oraz współpracę z podwykonawcami (tłumaczami, korektorami, grafikami), obieg dokumentów oraz rozliczenia klientów i dostawców.

Zakres podstawowych zadań obejmuje:

  • obsługę przychodzących zapytań od nowych i stałych klientów
  • przygotowanie ofert i wycen na usługi tłumaczeniowe i konferencyjne
  • opracowanie projektów i poszczególnych zadań tłumaczeniowych
  • koordynację oraz monitorowanie realizowanych zleceń
  • zarządzanie pracą zespołu współpracujących tłumaczy
  • zautomatyzowaną kontrolę jakości
  • wystawianie dokumentów sprzedaży
  • obsługę reklamacji
  • podstawowe działania marketingowe (krótkie aktualności i wpisy)

Idealny kandydat na to stanowisko powinien potrafić dobrze ocenić potrzeby oraz oczekiwania klienta, a następnie znaleźć dla niego najlepsze rozwiązanie. Do kluczowych cech koordynatora należy dobra organizacja pracy oraz podzielność uwagi. Wrażliwość i wyczucie językowe będą dodatkowym atutem.

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (filologicznego)
  • doświadczenia zawodowego: 1-2 lata
  • znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (C1)
  • biegłej obsługi komputera (pakiet biurowy)
  • umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji
  • zdolności szybkiego reagowania na zapytania klientów
  • wysokiej kultury osobistej i komunikatywności

Dodatkowymi zaletami jest:

  • doświadczenie w branży tłumaczeniowej
  • znajomość systemów CAT
  • podstawowa wiedza z zakresu trendów Content Marketingu
  • znajomość systemów CMS (np. WordPress)

Oferujemy:

  • pracę na pełny etat
  • pozytywną atmosferę i swobodę w pracy
  • możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego
  • możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia


Biuro tłumaczeń BERLINEO buduje swoją pozycję na rynku tłumaczeniowym od 2006 roku oferując swoim klientom profesjonalne usługi przekładu i lokalizacji treści. Dołączając do naszego zespołu poznasz od podszewki przemysł tłumaczeniowy oraz branżę konferencyjną i wspomożesz naszych klientów w komunikacji z partnerami oraz klientami.

Koordynator w biurze tłumaczeń

Osoba zatrudniona na stanowisku koordynatora będzie odpowiedzialna za bieżącą obsługę klienta oraz współpracę z podwykonawcami (tłumaczami, korektorami, grafikami), obieg dokumentów oraz rozliczenia klientów i dostawców.

Zakres podstawowych zadań obejmuje:

  • obsługę przychodzących zapytań od nowych i stałych klientów
  • przygotowanie ofert i wycen na usługi tłumaczeniowe i konferencyjne
  • opracowanie projektów i poszczególnych zadań tłumaczeniowych
  • koordynację oraz monitorowanie realizowanych zleceń
  • zarządzanie pracą zespołu współpracujących tłumaczy
  • zautomatyzowaną kontrolę jakości
  • wystawianie dokumentów sprzedaży
  • obsługę reklamacji
  • podstawowe działania marketingowe (krótkie aktualności i wpisy)

Idealny kandydat na to stanowisko powinien potrafić dobrze ocenić potrzeby oraz oczekiwania klienta, a następnie znaleźć dla niego najlepsze rozwiązanie. Do kluczowych cech koordynatora należy dobra organizacja pracy oraz podzielność uwagi. Wrażliwość i wyczucie językowe będą dodatkowym atutem.

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (filologicznego)
  • doświadczenia zawodowego: 1-2 lata
  • znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (C1)
  • biegłej obsługi komputera (pakiet biurowy)
  • umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji
  • zdolności szybkiego reagowania na zapytania klientów
  • wysokiej kultury osobistej i komunikatywności

Dodatkowymi zaletami jest:

  • doświadczenie w branży tłumaczeniowej
  • znajomość systemów CAT
  • podstawowa wiedza z zakresu trendów Content Marketingu
  • znajomość systemów CMS (np. WordPress)

Oferujemy:

  • pracę na pełny etat
  • pozytywną atmosferę i swobodę w pracy
  • możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego
  • możliwość uzyskania dodatkowego wynagrodzenia

Ogłoszenie archiwalne