Ta oferta pracy jest nieaktualna od 24 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator w Dziale Obsługi Klienta z j. niemieckim

  • Poznań, wielkopolskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 26.09.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Newell Brands (NYSE: NWL) is a leading global consumer goods company with a strong portfolio of well-known brands, including Paper Mate, Sharpie, Dymo, EXPO, Parker, Elmers, Coleman, Jostens, Marmot, Rawlings, Oster, Sunbeam, FoodSaver, Mr. Coffee, Rubbermaid Commercial Products, Graco, Baby Jogger, NUK, Calphalon, Rubbermaid, Contigo, First Alert, Waddington and Yankee Candle. For hundreds of millions of consumers, Newell Brands makes life better every day, where they live, learn, work and play.
    Koordynator w Dziale Obsługi Klienta z j. niemieckim
    Miejsce pracy: Poznań
    51851
    Do naszego dynamicznego zespołu w centrum Poznania poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Koordynator w Dziale Obsługi Klienta z j. niemieckim
     
    Nasz Dział Obsługi Klienta zajmuje się obsługą klientów biznesowych (B2B) w regionie Europy, Środkowego Wschodu i Afryki (EMEA). Koordynator w Dziale Obsługi Klienta opiekuje się wybranymi klientami, przyczyniając się do sprawnej i terminowej realizacji zamówień oraz wysokiej jakości obsługi klientów Newell Brands.

     

    Kluczowe obowiązki:

    • wprowadzanie zamówień do wewnętrznego systemu informatycznego
    • przygotowywanie dokumentów dla klienta
    • telefoniczna obsługa klienta zagranicznego
    • zapewnienie profesjonalnej obsługi poprzez stały kontakt z klientem
    • współpraca z innymi działami firmy m.in. Sprzedażą i Centrum Dystrybucji 

    Wymagania:

    • wykształcenie średnie 
    • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2/C1)

    Mile widziane:

    • wykształcenie wyższe lub na ostatnim roku studiów
    • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
    • sumienność,
    • komunikatywność,
    • doświadczenie w zakresie obsługi klienta,
    • dobra znajomość MS Word i Outlook; znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem
    Co oferujemy?
    • Pracę z jednymi z najbardziej znanych marek na świecie
    • Przyjazną atmosferę i pracę w międzynarodowym zespole
    • Umowę o pracę na pełen etat – oferujemy umowę na czas nieokreślony bezpośrednio po pozytywnym zakończeniu okresu próbnego
    • Czas pracy – od poniedziałku do piątku, 8-16 i 9-17
    • Nowoczesne, klimatyzowane biuro w centrum Poznania, niedaleko Starego Browaru
    • Dobrze wyposażoną kuchnię z pyszną kawą i herbatą lub jeśli wolisz - możesz zjeść lunch w pobliskich barach
    • A po pracy możesz skorzystać z biletów do kina


    Jesteś zainteresowany/-a?

    Jeśli tak, to zapraszamy do aplikowania przez kliknięcie na przycisk „Aplikuj teraz”. 
    Można załączyć do 5 plików, o maksymalnej wielkości 500 KB każdy.

    Przez wysłanie swojej aplikacji potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z 'Oświadczeniem o ochronie prywatności dla kandydatów do pracy' dostępnym na http://privacy.newellbrands.com/job_en.html. Jeśli nie chcesz aby Twoje dane były brane pod uwagę w innych rekrutacjach do Newell Brands, prosimy zaznaczyć to w swoim CV.
    W razie pytań dot. ochrony danych osobowych możesz się z nami skontaktować pod adresem [email protected]