Oferta pracy

Frito Lay Poland Sp. z o.o. Oddział w Warszawie

Koordynator w Dziale Trade Marketingu

Frito Lay Poland Sp. z o.o. Oddział w WarszawieO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze miesiąc
    do: 13 lut 2021
  • Umowa na zastępstwo
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
top
PepsiCo w Polsce odpowiada m.in. za takie marki jak Pepsi, Lay’s, Mirinda, 7UP, Cheetos czy Lipton. Nasze siły sprzedaży to dynamiczne zespoły, które docierają do szerokiego portfolia naszych klientów, oferując nie tylko produkty najwyższej jakości, ale również doskonały serwis.

W związku z rozwojem binzesu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Koordynator w Dziale Trade Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa

Warszawa

Na tym stanowisku możemy zaproponować Ci:

  • Umowę na zastępstwo
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Służbowy telefon komórkowy
  • Ubezpieczenie na życie
  • Karta multisport
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Samochód służbowy

Praca na tym stanowisku będzie polegać:

  • Wsparciu planów sprzedaży w kanale nowoczesnym poprzez współpracę przy wypracowywaniu planów działań handlowych dla klientów we współpracy z Kierownikiem kanału ds. Aktywacji Sprzedaży, działem sprzedaży i działem marketingu
  • Wdrażaniu, koordynacji oraz skutecznej i na czas komunikacji planowanych działań oraz narzędzi wsparcia sprzedaży
  • Przygotowywaniu materiałów POS oraz nowych rozwiązań ekspozycyjnych w ramach budżetu oraz ich realizacja w punktach sprzedaży
  • Weryfikacja i nadzór wydatków w ramach budżetu dedykowanego do kanału nowoczesnego

 

Do głównych zadań tej osoby należeć będzie m. in.:

  • Wsparcie w procesie przygotowywania kalendarza programów i narzędzi marketingu handlowego wspierających kategorię Napojów i Przekąsek w kanale nowoczesnym w oparciu o kalendarz aktywności ogólnopolskich we współpracy z marketingiem oraz sprzedażą
  • Wdrażanie oraz koordynacja programów i narzędzi marketingu handlowego klienckich/kanałowych
  • Wsparcie w rozwoju oraz wdrażanie nowych/dedykowanych propozycji wspierających sprzedaż dla kanału nowoczesnego (nowe propozycje produktowe, nowe rozwiązania ekspozycyjne na poziomie sklepu)
  • Tworzenie materiałów wspierających sprzedaż dla Klientów w kanale nowoczesnym przy ścisłej współpracy z odpowiednim Key Account Managerem
  • Realizacja projektów związanych z rozwijaniem oraz produkcją materiałów POS, bieżąca współpraca z agencjami
  • Zapewnienie skutecznej i na czas komunikacji planowanych działań i narzędzi
  • Przygotowanie podsumowań i analiz efektywności przeprowadzonych działań promocyjnych
  • Przygotowywanie danych oraz prezentacji dla Działu Sales Activation oraz Sprzedaży
  • Współpraca z działami: sprzedaży, komercjalizacji, marketingu, prawnym, operacyjnym (fabryką), agencjami kreatywnymi w celu rozwinięcia i realizacji projektów wspierających sprzedaż
  • Nadzór nad dostępnym budżetem oraz weryfikacja wydatków w cyklach miesięcznych

Oczekiwania:

  • Doświadczenie na stanowiskach w obszarze marketingu handlowego
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
  • ​Umiejętność pracy w zespole multi-funkcyjnym
  • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne, w tym umiejętność zarządzania kilkoma zadaniami jednocześnie
  • Samodzielność w realizacji zadań
  • Komunikatywna znajomości języka angielskiego
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Wykształcenie wyższe
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
„Administratorem danych jest odpowiedni pracodawca należący do Grupy PepsiCo, na rzecz którego prowadzony jest dany proces rekrutacyjny („Spółka”/ Oddział”) lub w stosunku do którego wyrażona została zgoda na przetwarzanie danych w celach wykorzystania ich w dalszych rekrutacjach. Dane osobowe są przetwarzane przez Spółkę/Oddział zgodnie z obowiązującym prawem w celach związanych z rekrutacją pracowników. Więcej szczegółów, w tym informacje wymagane na podstawie art. 13 i 14 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) znajduje się w Polityce prywatności dla kandydatów dostępnej na stronie www.pepsicopoland.com w zakładce „Ochrona Danych Osobowych”. W przypadku pytań lub wątpliwości związanych z ochroną danych osobowych w procesie rekrutacji prosimy o kontakt ze Spółką/Oddziałem przy użyciu danych kontaktowych określonych w Polityce prywatności dla kandydatów”.
bottom
PepsiCo w Polsce odpowiada m.in. za takie marki jak Pepsi, Lay’s, Mirinda, 7UP, Cheetos czy Lipton. Nasze siły sprzedaży to dynamiczne zespoły, które docierają do szerokiego portfolia naszych klientów, oferując nie tylko produkty najwyższej jakości, ale również doskonały serwis.

W związku z rozwojem binzesu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Koordynator w Dziale Trade Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa

Praca na tym stanowisku będzie polegać:

  • Wsparciu planów sprzedaży w kanale nowoczesnym poprzez współpracę przy wypracowywaniu planów działań handlowych dla klientów we współpracy z Kierownikiem kanału ds. Aktywacji Sprzedaży, działem sprzedaży i działem marketingu
  • Wdrażaniu, koordynacji oraz skutecznej i na czas komunikacji planowanych działań oraz narzędzi wsparcia sprzedaży
  • Przygotowywaniu materiałów POS oraz nowych rozwiązań ekspozycyjnych w ramach budżetu oraz ich realizacja w punktach sprzedaży
  • Weryfikacja i nadzór wydatków w ramach budżetu dedykowanego do kanału nowoczesnego

 

Do głównych zadań tej osoby należeć będzie m. in.:

  • Wsparcie w procesie przygotowywania kalendarza programów i narzędzi marketingu handlowego wspierających kategorię Napojów i Przekąsek w kanale nowoczesnym w oparciu o kalendarz aktywności ogólnopolskich we współpracy z marketingiem oraz sprzedażą
  • Wdrażanie oraz koordynacja programów i narzędzi marketingu handlowego klienckich/kanałowych
  • Wsparcie w rozwoju oraz wdrażanie nowych/dedykowanych propozycji wspierających sprzedaż dla kanału nowoczesnego (nowe propozycje produktowe, nowe rozwiązania ekspozycyjne na poziomie sklepu)
  • Tworzenie materiałów wspierających sprzedaż dla Klientów w kanale nowoczesnym przy ścisłej współpracy z odpowiednim Key Account Managerem
  • Realizacja projektów związanych z rozwijaniem oraz produkcją materiałów POS, bieżąca współpraca z agencjami
  • Zapewnienie skutecznej i na czas komunikacji planowanych działań i narzędzi
  • Przygotowanie podsumowań i analiz efektywności przeprowadzonych działań promocyjnych
  • Przygotowywanie danych oraz prezentacji dla Działu Sales Activation oraz Sprzedaży
  • Współpraca z działami: sprzedaży, komercjalizacji, marketingu, prawnym, operacyjnym (fabryką), agencjami kreatywnymi w celu rozwinięcia i realizacji projektów wspierających sprzedaż
  • Nadzór nad dostępnym budżetem oraz weryfikacja wydatków w cyklach miesięcznych

Oczekiwania:

  • Doświadczenie na stanowiskach w obszarze marketingu handlowego
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
  • ​Umiejętność pracy w zespole multi-funkcyjnym
  • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne, w tym umiejętność zarządzania kilkoma zadaniami jednocześnie
  • Samodzielność w realizacji zadań
  • Komunikatywna znajomości języka angielskiego
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Wykształcenie wyższe

Na tym stanowisku możemy zaproponować Ci:

  • Umowę na zastępstwo
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Służbowy telefon komórkowy
  • Ubezpieczenie na życie
  • Karta multisport
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Samochód służbowy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
„Administratorem danych jest odpowiedni pracodawca należący do Grupy PepsiCo, na rzecz którego prowadzony jest dany proces rekrutacyjny („Spółka”/ Oddział”) lub w stosunku do którego wyrażona została zgoda na przetwarzanie danych w celach wykorzystania ich w dalszych rekrutacjach. Dane osobowe są przetwarzane przez Spółkę/Oddział zgodnie z obowiązującym prawem w celach związanych z rekrutacją pracowników. Więcej szczegółów, w tym informacje wymagane na podstawie art. 13 i 14 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) znajduje się w Polityce prywatności dla kandydatów dostępnej na stronie www.pepsicopoland.com w zakładce „Ochrona Danych Osobowych”. W przypadku pytań lub wątpliwości związanych z ochroną danych osobowych w procesie rekrutacji prosimy o kontakt ze Spółką/Oddziałem przy użyciu danych kontaktowych określonych w Polityce prywatności dla kandydatów”.

Ogłoszenie archiwalne