Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Koordynator zamówień - wsparcie sprzedaży

Stern Weber Polska sp. z o.o.O firmie

  • Kosmatki 26
    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 4 dni
    do: 12 maj 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Stern Weber Polska sp. z o.o.

Kosmatki 26

Warszawa

Firma Stern Weber Polska sp. z o.o. jest niekwestionowanym liderem i największym dystrybutorem sprzętu stomatologicznego w Polsce oraz częścią włoskiego koncernu Cefla s.c. produkującego urządzenia stomatologiczne.

W związku ze wzrostem wolumenu sprzedaży oraz stałym podnoszeniem jakości naszych usług poszukujemy kandydata do pracy w Komórce Realizacja Zamówień na stanowisku:

Koordynator zamówień - wsparcie sprzedaży

Do obowiązków kandydata będzie należało:

  • zamawianie urządzeń medycznych u dostawców,
  • organizowanie dostaw zamówionych towarów do Klientów,
  • bieżący kontakt z Klientami oraz serwisantami technicznymi,
  • kontrolowanie faktur zakupowych, zamówień, zakresu gwarancji,
  • wystawianie faktur sprzedażowych oraz dokumentów dotyczących montażu,
  • wsparcie i kontrola sprzedawców w codziennych zadaniach.

Wymagania:

  • dokładność i sumienność w realizacji powierzonych zadań,
  • doskonała organizacja pracy, zmysł logistyczny,
  • terminowość, przestrzeganie procedur i instrukcji,
  • otwartość w stosunku do klienta oraz współpracowników,
  • doświadczenie w korzystaniu z pakietu MS Office,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Mile widziane:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku (również w innej branży),
  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość systemu Symfonia Handel,
  • znajomość branży stomatologicznej,
  • inicjatywa w działaniu i poszukiwanie usprawnień,
  • podejście procesowe,
  • doświadczenie w korzystaniu z systemu CRM.

Oferujemy:

  • pracę w przyjaznej atmosferze w siedzibie Spółki (Warszawa),
  • bardzo dobre warunki socjalne i wyposażenie miejsca pracy,
  • szkolenia adekwatne do wykonywanych obowiązków,
  • udział w ciekawych projektach dotyczących digitalizacji biznesu,
  • atrakcyjne wynagrodzenie i możliwość rozwoju.

Zapraszamy do przesyłania aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne