Oferta pracy

Koordynator Zespołu Infolinii i Reklamacji

Sodexo Benefits and Rewards Services PolskaO firmie

Sodexo Benefits and Rewards Services Polska

Wincentego Rzymowskiego 53

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Koordynowanie pracy zespołu Infolinii i Reklamacji

  • Tworzenie standardów obsługowych poprzez ich analizę i zgłaszanie propozycji zmian i usprawnień w celu optymalizacji

  • Chęć i otwartość budowania standardów reklamacyjnych i wdrażania nowoczesnych rozwiązań

  • Monitorowanie wskaźników efektywności i podejmowanie działań w celu ich poprawy

  • Bliska współpraca z działem Sprzedaży i Marketingu

  • Budowanie i zarządzanie zespołem

Nasze wymagania

  • 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem Contact Center

  • Doświadczenie w implementacji, rozwoju i pracy na systemach typu Contact Center

  • Praktyczna znajomość procesów realizowanych w dziale obsługi klienta

  • Doświadczenie w monitorowaniu wskaźników efektywności w Dziale Obsługi Klienta

  • Znajomość języka angielskiego minimum B2

  • Inicjatywa i samodzielność działania

  • Znakomite umiejętności komunikacyjne

  • Umiejętność analizowania i rekomendowania rozwiązań

  • Dobra znajomość Excel

Mile widziane

  • Doświadczenie z produktami kartowymi, bankowymi w branży B2B

To oferujemy

  • Samodzielność we wdrażaniu zmian i podejmowanych inicjatywach

  • Możliwość współpracy na poziomie międzynarodowym (region Europe)

  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Pracę w branży, w której misją jest zwiększanie motywacji pracowników i poprawa ich życia w pracy i poza nią

  • Benefity pracownicze - kafeterię z której można samodzielnie wybrać to co Ci najbardziej odpowiada

  • Nowoczesne biuro na 7 piętrze z widokiem na panoramę Mokotowa

  • Benefity

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

  • kawa / herbata

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • karty przedpłacone

  • program rekomendacji pracowników

Sodexo Benefits and Rewards Services Polska

Sodexo Benefits and Rewards Services jest liderem polskiego rynku świadczeń pozapłacowych, na którym działa już od ponad 20 lat, a także ekspertem w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych. Doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów.

Przewiń do profilu firmy