background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Koordynator Zespołu Obsługi Klienta

Radial Poland Sp. z o.o.O firmie

  • Moszna-Parcela (pow. pruszkowski)
    Moszna-Parcela (pow. pruszkowski), mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • Kontrola obsługi zamówień Klientów w magazynowych systemach informatycznych związanych z wysyłką towarów, realizowaną przez pracowników Zespołu Obsługi Klienta.
  • Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji Klientów dotyczące wysyłek realizowanych z magazynu, w tym zakresie ścisła współpraca z Account Managerem i kierownictwem Magazynu.
  • Odpowiedzialność za prawidłową komunikację z Klientami, wyjaśnia wątpliwości oraz odpowiada na wszelkie zapytania dotyczące procesowanych zamówień.
  • Odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe wypełnienie postanowień zawartych w kontraktach logistycznych, w zakresie dotyczącym procesowania zamówień, na podstawie danych przekazanych przez Account Managerów.
  • Nadzór nad prawidłowością i terminowością przygotowywanych dokumentów przez Zespół Obsługi Klienta.
  • Utrzymywanie profesjonalnego kontaktu z Klientem w celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych usług.

Nasze wymagania

  • Min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w działach obsługi Klienta
  • Znajomość języka angielskiego (obsługiwani Klienci są w większości anglojęzyczni)
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (w sytuacji zagrożenia epidemicznego)
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z logistyką i obsługą Klientów
  • Zdolność analitycznego myślenia, umiejętność rozwiązywania problemów
  • Umiejętności menedżerskie
  • Zdolność pracy pod presją czasu
  • Bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność i dokładność w działaniu
  • Sprawna obsługa komputera (pakiet MS Office, w szczególności MS Excel) oraz systemów informatycznych wykorzystywanych w logistyce

To oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Wynagrodzenie zasadnicze + premia uzależniona od jakości realizowanych zadań
  • Pracę w zmotywowanym zespole w międzynarodowej firmie, możliwość rozwoju
  • Pakiet opieki medycznej, karnet sportowy Multisport, PPK

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie szkoleń i kursów

Miejsce pracy

Brwinów, Moszna-Parcela

Centrum Logistyczne MLP II (pow. pruszkowski)

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadała za nadzór od strony administracyjnej nad realizacją zadań przez Zespół, w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi Klienta.

Radial Poland Sp. z o.o.

Radial, firma należąca do grupy bpost, to światowy lider w obsłudze technologiczno – operacyjnej handlu wielokanałowego e-commerce. To wysoce zaawansowany technologicznie operator oferujący szeroki zakres usług

w całym łańcuchu logistycznym e-commerce. Dzięki systemowym rozwiązaniom technicznym dla omnichannel łączy sprzedawców i klientów poprzez wysoko jakościowe usługi fulfilment oraz różnorodne opcje dostaw. Świadczone usługi fullfilment obejmują m.in. pełną obsługę logistyczną e-handlu w zakresie realizacji dostaw B2C i B2B oraz zarządzanie zamówieniami w omnichannel (wielokanałowo) dzięki własnemu rozwiązaniu systemowemu ROM (Radial Order Management). Do grona klientów firmy Radial należy ponad 200 czołowych marek handlowych na świecie.

Dowiedz się, jak dostarczamy nasze usługi na stronie www.radial.com.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Koordynator Zespołu Obsługi Klienta, Moszna-Parcela (pow. pruszkowski)