Ta oferta pracy jest nieaktualna od 16 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator Zespołu Telesprzedaży

  • Poznań, wielkopolskie
  • Kierownik
  • 05.04.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Nasz Klient to globalna firma technologiczna działająca w ponad 40 krajach, na 5 kontynentach. To 17 marek, 5 000 ambitnych i ciekawych ludzi. A wszystkich łączy 1 cel – sprawienie, aby korzystanie z produktów firmy było przyjazne i proste. Firma jest zlokalizowana w centrum Poznania i Warszawy. Dla naszego Klienta ważne jest by być sobą! Nasz Klient wierzy, że największą wartością są ludzie, dlatego troszczy się o ich rozwój, przyjazne i kreatywne miejsce pracy, zdrowie i uśmiech na twarzach. Firma ma alergię na sztywne, korporacyjne zasady, dlatego ceni elastyczne podejście do pracy. Firma wierzy, że każdy z nas jest odpowiedzialny i wszyscy razem gramy do jednej bramki. Stale monitorują płace na rynku, aby zapewnić swoim pracownikom konkurencyjne wynagrodzenia oraz atrakcyjne benefity. Obecnie w związku z dynamicznym rozwojem produktów i usług mamy przyjemność w imieniu Naszego Klienta poszukiwać: Koordynatora Telesprzedaży 

    Koordynator Zespołu Telesprzedaży

    miejsce pracy: Poznań
    nr ref.: KT/04/01

    Obowiązki na stanowisku pracy:

    • wdrażanie oraz realizacja strategii telesprzedaży w tym celów sprzedażowych w powierzonej kategorii sprzedaży
    • dobór i rozwój zespołu telesprzedażowego
    • monitoring jakości prowadzonych rozmów telefonicznych podległego zespołu
    • wsparcie merytoryczne podległego zespołu telesprzedaży (szkolenia, coaching, training on the job, itp.)
    • budowanie relacji z kluczowymi klientami biznesowymi
    • zarządzanie narzędziem CRM w zakresie procesówtelesprzedażowych
    • prowadzenie analizy i optymalizacji procesu telesprzedaży, jakości oraz efektywności pracy zespołu telesprzedażowego w kontaktach z klientem biznesowym
    • raportowanie do przełożonego

    Od kandydatów oczekujemy:

    • wyższego wykształcenia
    • minimum 2 letniego doświadczenia w zarządzaniu telesprzedażą oraz w pracy z klientem biznesowym
    • doświadczenia w telesprzedaży, popartego sukcesami
    • znajomości procesów handlowych w środowisku B2B,
    • umiejętności pracy na celach i wynikach
    • dynamizmu w działaniu
    • wysokiej kreatywności ("głowa pełna pomysłów”)
    • otwartości na potrzeby rynku i klientów
    • wysokich kompetencji komunikacyjnych
    • umiejętności pracy w zespole i wsparcia dla członków zespołu

    Oferujemy:

    • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    • bogaty pakiet świadczeń socjalnych
    • niezbędne narzędzia pracy
    • pracę w międzynarodowym środowisku, w zespole entuzjastycznych osób, pracujących na wspólny sukces i zadowolenie klientów

    Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

    Dziękujemy za nadesłane aplikacje. Zapewniamy całkowitą dyskrecję. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

    Po więcej informacji prosimy dzwonić.

    Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.