Oferta pracy

Koordynator Zespołu w Dziale Serwisów i Prewencji Reklamacji

IKEA Retail, GdańskO firmie

IKEA Retail, Gdańsk

Złota Karczma 26

Gdańsk

Twój zakres obowiązków

  • tworzenie pozytywnych doświadczeń klientów IKEA podczas zakupów, ze szczególnym naciskiem na sprzedaż usług,

  • monitorowanie KPI, procesów i standardów obsługi klienta, oraz instalacji/montażu, tak by zapewnić najlepszy poziom usług,

  • wspieranie kierownika Dzialu Serwisów i Prewencji Reklamacji w zarządzaniu zespołem i organizowanie codziennej pracy

  • dzielenie się wiedzą i wspieranie realizacji codziennych zadań współpracowników,

  • dbałość o wysoki poziom i ciągły rozwój kompetencji zawodowych wykonawców serwisów, w oparciu o uzgodnione cele,

  • aktywne uczestnictwo w tworzeniu sklepowego biznes planu, ze szczególnym uwzględnieniem taktyk dotyczących serwisów i posprzedażowej obsługi klienta,

  • proaktywne działania wraz z pracownikami wszystkich jednostek IKEA i partnerów zewnętrznych w celu budowania satysfakcjonujących doświadczeń zakupowych klientów IKEA

Nasze wymagania

  • twoją mocną stroną i pasją jest bezpośrednia praca z klientem,

  • prezentujesz konstruktywne, pro-klienckie podejście,

  • masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem, potrafisz efektywnie planować i koordynować jego pracę,

  • potrafisz rozwiązywać problemy, jednocześnie podejmujsz własną inicjatywę,

  • potrafisz być asertywny i opanowany w trudnych i konfliktowych sytuacjach,

  • lubisz i potrafisz pracować w różnorodnych zespołach,

  • jesteś otwarty na naukę i rozwój osobisty,

  • masz zdolności analityczne i operacyjne (obsługa systemów),

  • posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (mile widziane),

  • masz elastyczne podejście do godzin pracy, jesteś gotowy/a do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy.

To oferujemy

  • abyś został z nami na dłużej - zapewniamy umowę o pracę,

  • abyś rozwijał się #potwojemu – stworzymy ścieżkę rozwoju, która będzie odpowiadała na Twoje potrzeby,

  • zadbać o poczucie bezpieczeństwa Twoje i Twojej rodziny - oferujemy opiekę medyczną i plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,

  • doceniać Twoje osiągnięcia,

  • dać Ci możliwość wyboru dodatkowych benefitów - o szczegółach przeczytaj na www.ikea.pl/TwojaStronaPracy.

Dobrze się składa, że się spotkaliśmy. Patrzysz na świat inaczej niż większość ludzi. Wierzymy, że wartości, jakimi się kierujesz są ważniejsze niż twoje dotychczasowe doświadczenie. Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju. W IKEA każdy dzień jest inny. Spójrz z nami na świat z innej perspektywy.

O stanowisku

Jako Koordynator Zespołu w Dziale Serwisów i Prewencji Reklamacji będziesz odpowiedzialny za doskonałą jakość serwisów posprzedażowych oraz będziesz optymalizować procesy operacyjne, wspólnie z pozostałymi działami w sklepie oraz partnerami zewnętrznymi. Dzięki temu będziesz dbać o doświadczenia naszych Klientów i aktywnie wspierać budowanie długoterminowych relacji z nimi.

Ważne!

W związku z tym, że to stanowisko wymaga określonych kompetencji, prosimy załącz do Twojej aplikacji dowolny plik, w którym przedstawisz nam swoje doświadczenie.

Czujesz, że to praca dla Ciebie?

Sprawdź więcej szczegółów i aplikuj do 18.04.2021 na www.ikea.pl/TwojaStronaPracy.

Jesteśmy IKEA i od ponad 75 lat mamy wpływ na to, jak miliony ludzi urządzają swoje domy na całym świecie! Spodziewamy się, że rynek artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce potroi się do 2035 roku, z IKEA jako liderem branży. Jesteśmy firmą, która kieruje się wartościami, a domowe życie jest naszą prawdziwą pasją. Wspólnie z Tobą chcemy tworzyć lepsze codzienne życie dla wielu ludzi – nie tylko to, które toczy się w ich domach.