Ta oferta pracy jest nieaktualna od 13 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator Zespołu w Obszarze Płac

  • Warszawa, mazowieckie
  • Kierownik
  • 28.09.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji - od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

    W HRK Payroll Consulting okazujemy sobie nawzajem wsparcie, dbamy o relacje oraz współpracę, a także troszczymy się o najwyższą jakość świadczonej obsługi kadrowo-płacowej. Między innymi to sprawia, że jesteśmy przyjaznym miejscem pracy i nasi Pracownicy zostają
    z nami na dłużej.

    HRK Payroll Consulting specjalizuje się w zarządzaniu dokumentacją personalną i profesjonalnym rozliczaniu wynagrodzeń. Naszymi atutami są wiedza i doświadczenie zespołu. Tworzą go konsultanci z wieloletnią praktyką w działach personalnych i firmach doradczych. Podejmując współpracę z Klientem, staramy się przede wszystkim zrozumieć jego potrzeby. Budujemy długotrwałe relacje oparte na wzajemnym zaufaniu. Obsługujemy Klientów reprezentujących wszystkie branże i rodzaje działalności. Dostarczamy narzędzia, które pozwalają prowadzić świadomą politykę personalną.

    W związku z dynamicznym rozwojem naszej organizacji poszukujemy dynamicznych osób na stanowisko: 

    Koordynator Zespołu w Obszarze Płac
    miejsce pracy: Warszawa

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada za koordynowanie procesami pracy i obsługi Klientów realizowanymi  przez zespół kilkunastu specjalistów.

     

    Obowiązki:

    • bieżąca obsługa płacowa wybranych Klientów
    • koordynowanie pracą, ustalanie zastępstw i zarządzanie urlopami oraz innymi nieobecnościami w pracy oraz merytoryczne wsparcie pracowników działu z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
    • odpowiedzialność za wdrożenia usług u nowych Klientów
    • opracowywanie i aktualizacja procedur  i instrukcji wewnętrznych
    • sporządzanie okresowych raportów, sprawozdań, audytów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne

    Wymagania:

    • minimum 5 -letni staż pracy w obszarze administracji płacowej
    • biegła znajomość i przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
    • biegła obsługa programu TETA i Płatnik
    • doskonała organizacja pracy
    • otwartość na współpracę i chęć dzielą się swoimi pomysłami

    Oferujemy:

    • wsparcie Menedżera w trakcie okresu wdrożenia w nową rolę
    • narzędzia i niezbędną wiedzę, które będą wspierały i ułatwiały Twoją pracę
    • możliwość rozwoju swoich kompetencji menedżerskich
    • możliwość uczestniczenia w projektach rozwojowych realizowanych przez naszą Firmę 

    Zainteresowanych powyższą ofertą prosimy o zgłaszanie się poprzez kliknięcie w link Aplikuj, co jest równoznaczne z wyrażeniem poniższej zgody:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez HRK S.A. na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku). Równocześnie oświadczam, że poinformowano mnie, iż: - Administratorem moich danych osobowych jest HRK S.A. z siedzibą w Warszawie (00-095), pl. Bankowy 2; - Mam prawo do dostępu do swoich danych, jak również ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; - Mam prawo do wycofania zgody w każdym momencie poprzez wysłanie stosownej prośby na adres: [email protected] - Moje dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora danych do czasu zakończenia procesów rekrutacyjnych, chyba że wcześniej wycofam swoją zgodę zgodnie ze znaną mi procedurą;