Ta oferta pracy jest nieaktualna od 77 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Koordynator zleceń tłumaczeniowych - Project Manager

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 2018-08-28

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Sopoltrad Sp. z o.o., międzynarodowe biuro tłumaczeń założone w 1997 r, jest jednym ze znaczących na rynkach UE dostawców usług tłumaczeniowych na języki Europy Środkowej i Wschodniej. Pracujemy wyłącznie dla wymagających rynków zachodnioeuropejskich, z przewagą klientów francuskojęzycznych; współpracuje z nami regularnie kilkuset tłumaczy z kilkunastu krajów.
     
    Wysoka jakość usług, uznane powszechnie kompetencje i najwyższy poziom obsługi klienta przyczyniają się do dynamicznego rozwoju firmy.
     
    Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
    Koordynator zleceń tłumaczeniowych (project manager)
    Miejsce pracy: Kraków

    Obowiązki osoby zatrudnionej na tym stanowisku będą obejmowały:

    • Kontakty z klientami, przygotowanie wyceny zleceń, ustalanie terminów i stawek;
    • Planowanie zleceń, sprawdzanie dostępności podwykonawców, kontakty z tłumaczami i nadzorowanie wykonania zleconych prac.

    Idealny kandydat powinien charakteryzować się:

    • doskonałą znajomością języka francuskiego i biegłą znajomością języka angielskiego;
    • ponadprzeciętnymi zdolnościami organizacyjnymi i odpornością na stres;
    • zdolnością do zajmowania się wieloma sprawami równolegle, z jednoczesnym zapewnianiem ciągłości;
    • dokładnością, starannością, dbałością o szczegóły, stanowczością;
    • otwartością, doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi;
    • umiejętnością obsługi komputera i pakietu MS Office (MS Word, Excel) na poziomie co najmniej średnim.
    Oferujemy:
    • umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym);
    • atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet „opieka medyczna”;
    • pracę w niekorporacyjnej, przyjaznej atmosferze;
    • kontakt z językami w międzynarodowym środowisku.
    Mile widziani kandydaci o języku ojczystym innym niż polski, natomiast w takim przypadku wymagamy bardzo dobrej praktycznej znajomości jęz. angielskiego i francuskiego. Codzienna praca na tym stanowisku polega przede wszystkim na szybkim i sprawnym komunikowaniu w tych dwóch językach, zarówno pocztą elektroniczną, jak i przez telefon.
     
    Zapraszamy do składania kandydatur również osoby o profilach technicznych lub ekonomicznych, spełniające ww. wymagania, w tym studentów ostatnich lat studiów.
     
    Miejsce pracy: okolica ul. Basztowej w Krakowie.
    Godziny pracy: poniedziałek – piątek, 8 godzin dziennie (pełny etat), między 8:00 a 19:00.


    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.