Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Koordynatora ds. Marketingu Region CEE

CTER Sp. z o.o.

  • Sopot, pomorskie

  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Kierownik / Koordynator
Naszym klientem jest firma będąca jednym z najszybciej rozwijających się producentów elektronarzędzi. Jej produkty są sprzedawane głównie w Azji i na rynkach zachodnio europejskich. Cechuje je wysokie dopasowanie do potrzeb klientów, innowacyjność, dobra ergonomia. Znane są z wysokiej jakości a dodatkowo są też przyjazne dla środowiska.
 
W związku z dynamicznym rozwojem firmy i planami wejścia na rynki Europy centralnej i wschodniej, poszukujemy proaktywnej osoby, dobrze odnajdującej się w operacyjnym działaniu, która obejmie stanowisko:
Koordynatora ds. Marketingu Region CEE
Numer ref.: Miejsce pracy (Trójmiasto)

Zakres odpowiedzialności:

  • Realizacja skutecznych kampanii marketingowych (od fazy koncepcji po wdrożenie) zgodnych ze strategią firmy
  • Eksperymentowanie z wieloma kanałami komunikacji i kreowanie popytu (tworzenie kontentu, kampanie typu pay per click, eventy, działania PR, aktywność w social mediach) i analiza ich skuteczności
  • Budowa strategicznych partnerstw z kluczowymi klientami, agencjami marketingowymi i dostawcami
  • Monitorowanie budżetów marketingowych (kwartalnych i rocznych)
  • Nadzorowanie realizacji i zatwierdzanie materiałów marketingowych (banery, materiały online, materiały drukowane i opisy case studies)
  • Pomiar i raportowanie efektywności kampanii marketingowych, pozyskiwanie insaight’ów i ocena skuteczności w odniesieniu do założeń

Profil kandydata:

  • Minimum 4- letnie doświadczenie w obszarze wdrażania strategii marketingowych i zarządzania kampaniami
  • Kilkuletnie doświadczenie w obszarze marketingu na rynku artykułów DIY (narzędzia ogrodowe i elektryczne)Płynna znajomość języka angielskiego (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem)
  • Dobra znajomość i praktyczne stosowanie narzędzi z zakresu analizy kampanii online marketingu (m.in. Google Analytics, NetInsight, Omniture, WebTrends)
  • Doświadczenie w tworzeniu i optymalizacji kampanii Google Adwords
  • Wyższe wykształcenie (marketing, zarządzanie)
  • Wysokie kompetencje analityczne
  • Samodzielność, proaktywność, , konsekwencja w działaniu, silna motywacja do osiągania celów organizacyjnych.
  • Chęć do ciągłego uczenia się i rozwoju
  • Inicjatywa, kreatywność

Osoby zainteresowane wzięciem udziału w opisanym procesie oraz spełniające wymienione kryteria prosimy o przesłanie CV w formacie MS WORD za pomocą przycisku:

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Uprzejmie informujemy, że CTER Sp. z o.o. jest wpisana do Krajowego Rejestr Agencji Zatrudnienia pod numerem: 9099

Ogłoszenie archiwalne