Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKrajowy kierownik ds. sprzedaży
Sequin Art Limited
małopolskie
małopolskie- ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik / koordynator
- praca zdalna
Twój zakres obowiązków
Prezentowanie produktów Sequin Art kluczowym klientom, dbanie o relacje z obecnymi klientami, kontrahentami oraz rozwijanie nowych możliwości biznesowych
Prowadzenie badań konkurencyjności rynku i opracowywanie biznesowych strategii rozwoju
Bliska współpraca z klientami, utrzymywanie efektywnych kanałów komunikacji ze wszystkimi interesariuszami klienta, w tym działem zakupów, merchandising, działem finansowym i wyższym kierownictwem
Omawianie planów marketingowych z klientami i współpraca z działem marketingu w celu realizacji projektów
Monitorowanie i kontrolowanie płatności od klientów we współpracy z działem księgowości
Proponowanie potencjalnych nowych produktów zgodnie z trendami rynkowymi i potrzebami klientów we współpracy z działem R&D
Obsługa systemu CRM i przygotowywanie cotygodniowych raportów rentowności i wskaźników KPI
Nadzorowanie wewnętrznej logistyki B2C, jak również Amazon FBA i eCommerce
Rekrutacja, szkolenie, nadzorowanie i ocena innych członków zespołu
Nasze wymagania
Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w sprzedaży w branży zabawek, gier, materiałów edukacyjnych lub podobnych sektorach
Wykształcenie wyższe w kierunku pochodnym
Pewność siebie w budowaniu relacji, doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie ( w języku polskim oraz angielskim)
Umiejętność rozwiązywania problemów
Zorientowanie na wyniki i umiejętność pracy zarówno samodzielnie, jak i w zespole
Doskonała znajomość pakietu Microsoft Office i umiejętność korzystania z zasobów Internetu
Znajomość CRM i innych programów ERP będzie dodatkowym atutem
Udowodniona umiejętność zarządzania procesem sprzedaży i kierowania nim
Prawo jazdy
Gotowość do odbywania krajowych i zagranicznych podróży służbowych
Przedsiębiorczość i dążenie do realizacji celów
Wytrwałość i odporność na stres
Determinacja i zaangażowanie w wykonywanie każdego zadania na czas zgodnie z przyjętymi standardami
Doskonałe umiejętności zarządzania czasem, konsekwencja w realizacji zadań w wyznaczonych terminach
To oferujemy
Możliwość współpracy z nami to fantastyczna okazja, aby dołączyć do jednego z wiodących europejskich producentów zabawek kreatywnych, gdzie wybrany kandydat będzie mógł cieszyć się dużą samodzielnością w realizacji zadań, wsparciem i zasobami, których potrzebuje, aby odnosić sukcesy.
W zamian za Twoje zaangażowanie i wysiłek oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie i różnorodne możliwości rozwoju kariery.
Rola
Sequin Art poszukuje doświadczonego, ambitnego i nieszablonowo myślącego kierownika ds. sprzedaży krajowej, który rozszerzy naszą działalność na rynek polski. Osoba na tym stanowisku będzie brała udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii sprzedaży, odpowiadając za definiowanie kluczowych klientów, plany asortymentowe, realizację promocji i rozwój nowych przedsięwzięć.
Rekrutacja:
Rekrutacja zdalna składająca się z dwóch etapów. Koniec rekrutacji z końcem września
Sequin Art Limited
Założona w 1962 roku firma Sequin Art Ltd jest wiodącym brytyjskim producentem kreatywnych zabawek, z siedzibą w Norfolk. Dzięki naszemu wysoko wykwalifikowanemu wewnętrznemu zespołowi badawczo-rozwojowemu, dążymy do ciągłej innowacji produktów, co zaowocowało stworzeniem szerokiej i unikalnej gamy wysokiej jakości produktów kreatywnych.
Pomagamy kształtować przyszłość młodych twórców w wieku 3+ poprzez rozwijanie ważnych umiejętności, takich jak sprawność manualna, kreatywność i poprawa koncentracji poprzez aktywność manualną.