Ta oferta pracy jest nieaktualna od 433 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Krajowy Menedżer ds. Oprogramowania Do Księgowści

  • łódzkie
  • Kierownik
  • 2017-01-11

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Firma Merit Tarkvara produkuje i sprzedaje oprogramowanie księgowe dla małych przedsiębiorstw. Sprzedaż naszego oprogramowania 360 Księgowość w Polsce właśnie się rozpoczęła. W Finalndii oraz Estonii jesteśmy liderami na rynku oprogramowania i sprzedaży produktów księgowych. Obecnie ponad 40 tysięcy firm korzysta z naszego oprogramowania na co dzień. 

    Krajowy Menedżer ds. Oprogramowania Do Księgowści

    Region: łódzkie

    Opis stanowiska:

    W związku z tym, że jesteśmy nowi na rynku szukamy osoby, która będzie zaangażowana i gotowa na zbudowanie oddziału w Polsce. To uwzględnia rozmowy z klientami, wsparcie klientów, tworzenie materiałów marketingowych oraz opieka nad rozwojem oprogramowania księgowego zgodnie z wymogami prawnymi poprzez korzystanie z programu oraz testowanie jego funkcji.

    Wymagania:

    • bardzo dobra znajomość zagadnień księgowości
    • doświadczenie w marketingu
    • bardzo dobra znajomość angielskiego
    • przedsiębiorczość i zdolność do samodzielnej pracy
    • świetne umiejętności komunikacyjne, cierpliwość i chęć pomocy klientom
    • dokładność, poprawność i obowiązkowość
    • wykształcenie wyższe
    • chęć pracy zdalnej z domu na początku zatrudnienia

    Mile widziane:

    • doświadczenie w pracy na różnych oprogramowaniach księgowych

    Oferujemy:

    • praca w szybko rozwijającej się firmie, aczkolwiek stabilnej (25 lat na rynku)
    • bardzo dobre wynagrodzenie
    • praca na pełen etat
    • przyjazne i międzynarodowe środowisko pracy

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Merit Akiva Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

    Informujemy, że Administratorem danych jest Merit Aktiva Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Belwederskiej. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.