Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Księgowa

Kom-Eko S.A.

  • Metalurgiczna 9b, Lublin
    Lublin, lubelskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • Szukamy wielu kandydatów
    wakaty: 2

Kom-Eko S.A.

Metalurgiczna 9b

Lublin

Twój zakres obowiązków

  • Księgowanie faktur sprzedaży i zakupu.

  • Ewidencja kosztów.

  • Księgowanie wyciągów bankowych.

  • Księgowanie dokumentów prostych.

  • Prowadzenie rozrachunków i rozliczeń międzyokresowych.

  • Sporządzanie sprawozdań miesięcznych.

  • Bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz środków niskocennych - kartoteki środków trwałych, przyjmowanie środka trwałego na stan majątku, naliczanie amortyzacji i likwidacja środków trwałych.

  • Sporządzenie deklaracji i rozliczenie podatków, w tym: PIT, VAT, PFRON, podatków lokalnych: od nieruchomości, środków transportu, rolnego, leśnego.

  • Rozliczenie kosztów, zamknięcie miesiąca obrachunkowego i roku bilansowego.

  • Prowadzenie kont rozrachunkowych z kontrahentami.

  • Sporządzanie wzajemnych kompensat rozrachunków.

  • Współpraca z innymi komórkami Spółki.

  • Realizacja poleceń przełożonego związanych z zakresem działalności spółki.

  • Przygotowanie materiałów i współpraca z biegłymi rewidentami i doradcami podatkowymi.

  • Pomoc w przygotowaniu rocznych budżetów i wieloletnich planów finansowych dla Spółek Zależnych.

  • Nadzór nad terminowym regulowaniem zobowiązań Spółki, wprowadzanie zleceń płatniczych do systemu bankowości elektronicznej.

  • Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentacji księgowo- finansowej w Spółkach Zależnych.

  • Prowadzenie analiz kosztowych na zlecenie Zarządu.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe – rachunkowość / finanse.

  • Odpowiedzialność, sumienność, terminowość i dokładność.

  • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne.

  • Bardzo dobra organizacja i planowanie pracy własnej.

  • Znajomość pakietu MS Office/Excel.

  • Znajomość przepisów podatkowych i ich praktyczne zastosowanie (VAT, JPK, CIT).

  • Umiejętności analityczne.

  • Doświadczenie na analogicznym stanowisku min. 3 lata.

To oferujemy

  • Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie.

  • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.

  • Szkolenia kwalifikacyjne.

  • Zaplecze socjalne.