Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Księgowa - Specjalista ds. rozliczeń

Acresta Sp. z o.o.

umowa o pracę, umowa zlecenie
5 0008 000 brutto / mies.
kontrakt B2B
5 0008 000 netto (+ VAT) / mies.
  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 9 dni temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

Księgowa - Specjalista ds. rozliczeń zajmuje się prowadzeniem rozliczeń finansowych pomiędzy zarządzanymi przez nas wspólnotami mieszkaniowymi, a ich członkami oraz kontrahentami i urzędami.

Nasze wymagania

Zarządzanie nieruchomościami to przede wszystkim praca z ludźmi - właścicielami nieruchomości, jej użytkownikami oraz osobami opiekującymi się nimi. Zapewnienie prawidłowych rozliczeń między nimi to główne zadanie Specjalisty ds. rozliczeń. Jednak to świadomość, że pracujemy głównie dla ludzi, a dopiero później dla nieruchomości, pozwala nam z sukcesem spełniać oczekiwania naszych Klientów. 

Jeśli to rozumiesz i jesteś osobą posiadającą przynajmniej rok lub dwa lata doświadczenia, to jeżeli tylko zechcesz nauczymy Cię naszego podejścia do prowadzenia rozliczeń w ramach świadczonej usługi zarządzania nieruchomościami, które już w ciągu 3 lat istnienia firmy pozwoliło zdobyć zaufanie prawie 3500 rodzin.  

Kogo poszukujemy?

osób, które lubią obsługę finansowo-ekonomiczną wspólnot mieszkaniowych;

posiadają minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu wspólnot mieszkaniowych w ww. zakresie; 

obsługiwały wspólnoty mieszkaniowe przy użyciu programu SŁONie lub są skłonne do szybkiej nauki pracy w ww. programie;

osób, które chcą się uczyć nowych rzeczy, ale są też gotowi podzielić się z nami swoimi dobrymi praktykami;

wszystkich zainteresowanych ideą turkusowych organizacji.

Czego oczekujemy?

samodzielności, dokładności, samodyscypliny, odpowiedzialności, zaangażowania i dyspozycyjności;

biegłej znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office oraz programów do obsługi finansowo - ekonomicznej wspólnot mieszkaniowych (preferowany System Łatwej Obsługi Nieruchomości);

zdolności szybkiego uczenia się i umiejętności cierpliwego słuchania oraz pozytywnego podejścia do rozwiązywania problemów.

To oferujemy

Co oferujemy?

elastyczny, zadaniowy czas pracy oraz pracę zdalną, jako opcję;

pracę w ciekawym zespole gwarantującym rozwój wiedzy i umiejętności;

nowoczesny sprzęt do pracy;

szeroko pojętą pomoc w założeniu lub prowadzeniu działalności gospodarczej;

pakiet medyczny od 4 miesiąca współpracy.

O nas

Acresta Sp. z o.o.  zajmuje się wyłącznie świadczeniem usług w zakresie zarządzania nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych. Dzięki wdrożeniu procedur obsługi Klienta i standardów świadczenia usług, jest stabilnym podmiotem gwarantującym Klientom poczucie bezpieczeństwa i wysoki standard obsługi. 

Domeną firmy jest obsługa wspólnot mieszkaniowych o wielkości ok. 100-200 lokali oraz budynków znajdujących się w okresie rękojmi i gwarancji udzielonej przez dewelopera. Firma świadczy usługi na zasadzie zarządu powierzonego oraz zleconego (działanie na rzecz zarządu właścicielskiego). Oferujemy również samodzielną obsługę księgową (bez administracji) na potrzeby wspólnot mieszkaniowych każdej wielkości.

Nasze wartości

uczciwość i szczerość;

przyjazne nastawienie;

interes Klienta na pierwszym miejscu;

satysfakcja z dobrze wykonanej pracy i zadowolenie tych, którym pomagamy;

budowanie długotrwałych relacji.