Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Centrumelektroniki  z siedzibą w Tarnowskich Górach przy ul. Korfantego 7, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Księgowa

CENTRUMELEKTRONIKI sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Wojciecha Korfantego 7
    Tarnowskie Góry, śląskie
  • Ważna jeszcze 8 dni
    do: 15 lip 2020
  • Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

CENTRUMELEKTRONIKI sp. z o.o.

Wojciecha Korfantego 7

Tarnowskie Góry

CENTRUMELEKTRONIKI sp. z o.o.

Centrumelektroniki od początku swojej działalności postawiła na rozwój, budując własną sieć sprzedaży detalicznej i hurtowej. Aktualnie firma posiada centrum sprzedaży z magazynem o powierzchni 5300 m2. W swojej ofercie stale oferuje ponad 12 tysięcy produktów. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom w dziale logistycznym firma wysyła 4 tysiące paczek codziennie.  W 2004 roku rozpoczęła sprzedaż internetową w serwisie aukcyjnym Allegro i własnych sklepach internetowych. Od 2011 roku prowadzi sprzedaż internetową na najpopularniejszych międzynarodowych platformach sprzedaży, takich jak eBay i Amazon w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, we Włoszech i w Hiszpanii. Rozwija również sieć internetowych sklepów zagranicznych

Księgowa

Miejsce pracy: Tarnowskie Góry

Zadania:

  • Księgowanie dokumentów zakupowych i sprzedażowych oraz ich analiza pod kątem podatkowym
  • Księgowanie wyciągów bankowych w walucie polskiej i w walutach obcych
  • Sporządzanie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży faktur krajowych i zagranicznych
  • Uzgadnianie rejestrów VAT
  • Rozliczanie transakcji walutowych
  • Uzgadnianie kont księgowych
  • Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
  • Nadzorowanie nad terminowym obiegiem dokumentów księgowych
  • Udział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca i roku
  • Udział w czynnościach związanych z przygotowaniem sprawozdań finansowych
  • Obsługa kancelaryjna firmy.
     

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów z zakresu ekonomii, finansów lub rachunkowości
  • Preferowane 1 - 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Znajomość programów Insert będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Wsparcie w pierwszych m-c pracy
  • Zatrudnienie B2B lub zlecenie w prężnie działającej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku


Centrumelektroniki od początku swojej działalności postawiła na rozwój, budując własną sieć sprzedaży detalicznej i hurtowej. Aktualnie firma posiada centrum sprzedaży z magazynem o powierzchni 5300 m2. W swojej ofercie stale oferuje ponad 12 tysięcy produktów. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom w dziale logistycznym firma wysyła 4 tysiące paczek codziennie.  W 2004 roku rozpoczęła sprzedaż internetową w serwisie aukcyjnym Allegro i własnych sklepach internetowych. Od 2011 roku prowadzi sprzedaż internetową na najpopularniejszych międzynarodowych platformach sprzedaży, takich jak eBay i Amazon w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, we Włoszech i w Hiszpanii. Rozwija również sieć internetowych sklepów zagranicznych

Księgowa

Zadania:

  • Księgowanie dokumentów zakupowych i sprzedażowych oraz ich analiza pod kątem podatkowym
  • Księgowanie wyciągów bankowych w walucie polskiej i w walutach obcych
  • Sporządzanie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży faktur krajowych i zagranicznych
  • Uzgadnianie rejestrów VAT
  • Rozliczanie transakcji walutowych
  • Uzgadnianie kont księgowych
  • Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
  • Nadzorowanie nad terminowym obiegiem dokumentów księgowych
  • Udział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca i roku
  • Udział w czynnościach związanych z przygotowaniem sprawozdań finansowych
  • Obsługa kancelaryjna firmy.
     

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów z zakresu ekonomii, finansów lub rachunkowości
  • Preferowane 1 - 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Znajomość programów Insert będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Wsparcie w pierwszych m-c pracy
  • Zatrudnienie B2B lub zlecenie w prężnie działającej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

Ogłoszenie archiwalne