Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Księgowa/-y ds. Wspólnot Mieszkaniowych

"KOMPLEKSOWA OBSŁUGA OSIEDLA" sp. z o.o.O firmie

  • Wrocław

    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło 23 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Kompleksowe prowadzenie księgowości Wspólnot Mieszkaniowych,

  • Ewidencja dokumentów księgowych (min. faktury zakupu oraz wyciągi bankowe),

  • Bieżąca obsługa klientów w zakresie księgowości (telefony, e-maile, pisma, spotkania),

  • Rozliczanie mediów, remontów,

  • Przygotowywanie rocznych rozliczeń,

  • Prowadzenie rocznych zebrań sprawozdawczych,

  • Prowadzenie rozliczeń z Urzędami Skarbowymi (Vat, CIT), Urzędami Miasta (śmieci),

  • Przygotowywanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej,

  • Kontrola i prowadzenie windykacji należności,

  • Inne prace księgowe zlecone przez przełożonego.

Nasze wymagania

  • doświadczenie w prowadzeniu księgowości wspólnot mieszkaniowych na samodzielnym stanowisku – minimum 2 lata,

  • znajomość programu DOM5 firmy SACER będzie dodatkowym atutem,

  • bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących prowadzenia księgowości wspólnot mieszkaniowych,

  • znajomość przepisów podatkowych i rachunkowych,

  • znajomość zasad rozliczania mediów,

  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera,

  • umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy,

  • samodzielność oraz dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,

  • łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność obsługi klienta,

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

  • ubezpieczenie medyczne,

  • atrakcyjne wynagrodzenie w branży (doceniamy doświadczenie),

  • pracę od zaraz.

O nas

Kompleksowa Obsługa Osiedla sp. z o.o. działa na rynku od kwietnia 2000 roku. Zatrudniamy wysoko wykwalifikowanych pracowników, którzy od wielu lat pracują w branży zarządzania nieruchomościami. Czterech naszych pracowników posiada licencję zawodowego zarządcy nieruchomości oraz zatrudnia głównego księgowego, który posiada certyfikat eksperta ds. finansowo-księgowych z zakresu gospodarki nieruchomościami.

Dzięki temu możemy Państwu zaoferować szeroki wachlarz usług w zakresie zarządzania nieruchomościami. Jesteśmy rzetelni, uczciwi i kompetentni. Dlatego właśnie naszymi klientami jest już ponad 300 wspólnot mieszkaniowych.