Księgowa/y ds. Zobowiązań

DoubleTree by Hilton WrocławO firmie

DoubleTree by Hilton Wrocław

Podwale 84

Wrocław

Księgowa/y ds. Zobowiązań
Miejsce pracy: Wrocław

Zakres obowiązków:

  • Weryfikacja oraz księgowanie faktur kosztowych, zestawień wydatków pracowników podróży służbowych,
  • Analiza i kontrola zapisów na kontach księgowych dotyczących zobowiązań,
  • Przygotowanie całego procesu płatności,
  • Aktualizacja i tworzenie bazy danych Dostawców,
  • Udział w zamknięciu miesiąca, roku i uzgadnianie sald,
  • Kontakt mailowy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
  • Przygotowanie rejestrów VAT I CIT, rozliczanie podatku u źródła.

Wymagania:

  • Bardzo dobra i praktyczna znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, zasad ewidencji oraz przepisów podatkowych (CIT, VAT, ordynacja podatkowa),
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Doświadczenie w rachunkowości, finansach,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel,
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Dokładność, terminowość i odpowiedzialność w działaniu,
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy: 

  • Stabilne warunki zatrudnienia, 
  • Pracę w zgranym zespole, 
  • Możliwość rozwoju zawodowego, 
  • Dodatkowe benefity  - opieka medyczna, dofinansowanie do zajęć sportowych, posiłki w kantynie pracowniczej.

W zgłoszeniu prosimy o zamieszczenie podpisanej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji /zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. O ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw nr 133 poz.883/.

Księgowa/y ds. Zobowiązań

Zakres obowiązków:

  • Weryfikacja oraz księgowanie faktur kosztowych, zestawień wydatków pracowników podróży służbowych,
  • Analiza i kontrola zapisów na kontach księgowych dotyczących zobowiązań,
  • Przygotowanie całego procesu płatności,
  • Aktualizacja i tworzenie bazy danych Dostawców,
  • Udział w zamknięciu miesiąca, roku i uzgadnianie sald,
  • Kontakt mailowy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
  • Przygotowanie rejestrów VAT I CIT, rozliczanie podatku u źródła.

Wymagania:

  • Bardzo dobra i praktyczna znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, zasad ewidencji oraz przepisów podatkowych (CIT, VAT, ordynacja podatkowa),
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Doświadczenie w rachunkowości, finansach,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel,
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Dokładność, terminowość i odpowiedzialność w działaniu,
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy: 

  • Stabilne warunki zatrudnienia, 
  • Pracę w zgranym zespole, 
  • Możliwość rozwoju zawodowego, 
  • Dodatkowe benefity  - opieka medyczna, dofinansowanie do zajęć sportowych, posiłki w kantynie pracowniczej.

W zgłoszeniu prosimy o zamieszczenie podpisanej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji /zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. O ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw nr 133 poz.883/.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy