Ta oferta pracy jest nieaktualna od 30 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Księgowa/-y

  • Prudnik, opolskie
  • Specjalista
  • 24.04.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Prudnickie Centrum Medyczne S.A. w Prudniku

    Księgowa/-y

    Miejsce pracy: Prudnik

    1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    Współprowadzenie rachunkowości Spółki  na zasadach określonych w ustawie o rachunkowości (współodpowiedzialność za politykę rachunkowości, plan kont oraz procedury księgowo-podatkowe),tym miedzy innymi:

    • prawidłowe  prowadzenie ksiąg rachunkowych, 
    • księgowanie wyciągów bankowych. 
    • samodzielne dekretowanie  i księgowanie dokumentów
    • współprowadzenie bieżącej analizy kont księgowych
    • rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych wyposażenia ,sporządzanie zbiorczych zestawień  różnic inwentaryzacyjnych, kompletowanie dokumentacji  inwentaryzacyjnej

    2. Wymagania niezbędne:  

    • Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym (rachunkowość, finanse) 
    • Znajomość przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości 
    • Minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w pracy w księgowości

    3. Wymagania dodatkowe:

    • Umiejętność  analitycznego myślenia
    • Biegła znajomość obsługi komputera, programów finansowo-księgowych, programu Excel
    • Odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, terminowość, komunikatywność
    • Umiejętność pracy w zespole

    4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

    • Życiorys i list motywacyjny,
    • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji 

    Dokumenty należy składać  pod adresem:
    Prudnickie Centrum Medyczne S.A.
    ul. Szpitalna 14
    48-200 Prudnik


    Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji