Ta oferta pracy jest nieaktualna od 10 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Księgowa/y

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 12.03.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Savills, międzynarodowa firma doradcza działająca na rynku nieruchomości, notowana na giełdzie w Londynie, zatrudniająca 31 000 pracowników w 700 biurach na całym świecie, obecna w Polsce od 2004 roku poszukuje pilnie do Działu Księgowości w Warszawie osoby na stanowisko:

    Księgowa/y
    Miejsce pracy: Warszawa


    Cel Stanowiska:
    Prowadzenie pełnej księgowości, opracowanie danych na potrzeby analiz finansowych oraz przygotowanie rekomendacji dla Zarządu Spółek oraz Klientów Zewnętrznych- właścicieli nieruchomości komercyjnych (biurowców i galerii handlowych).


    Poszukiwany kandydat:
    Prezentuje wysoki poziom codziennej obsługi Klienta wewnętrznego i zewnętrznego, jest samodzielny, pełen energii, innowacyjny w podejściu do rozwiązywania trudności i z sukcesem pracuje w Zespole.


    Zakres obowiązków:

    • Dekretacja i księgowanie dokumentów;
    • Terminowa i poprawna ewidencja księgowa i uzgadnianie jej z kontami księgi głównej;
    • Księgowanie i wyliczenia rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, CIT i VAT, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.;
    • Prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi;
    • Przeprowadzanie bieżącej kontroli kont (analiza rozrachunków z klientami, publiczno-prawnych, kosztowych);
    • Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych;
    • Monitorowanie umów sprzedaży usług w zakresie zmiany stawek oraz rozliczeń finansowych;
    • Rozliczanie faktur importu i eksportu oraz różnic kursowych;
    • Sporządzanie sprawozdania finansowego, raportu do GUS, NBP;
    • Sporządzanie bilansu i rachunku wyników na koniec miesiąca.


    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki księgowe, finansowe i ekonomiczne;
    • Minimum 3-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku finansowym;
    • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w środowisku biznesowym;
    • Biegłość w obsłudze pakietu MSOffice, w tym szczególnie Excel;
    • Znajomość programu Symfonia Finanse i Księgowość.


    Oferujemy:

    • Stabilne warunki zatrudniania w organizacji o ugruntowanej pozycji na międzynarodowym rynku nieruchomości komercyjnych;
    • Praca w dynamicznym, młodym zespole;
    • Stały rozwój kompetencji, w tym związanych ze specyfiką rynku nieruchomości;
    • Atrakcyjne benefity- prywatna opieka medyczna i karta sportowa.

    Dokumenty aplikacyjne proszę przesyłać klikając przycisk do aplikowania.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.