Oferta pracy

Księgowa/y

PGE Synergia Sp. z o.o.

  • Ogrodowa 59A, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

PGE Synergia Sp. z o.o.

Ogrodowa 59A

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • weryfikowanie i księgowanie otrzymanych dokumentów;

  • sprawdzanie faktur pod kątem prawidłowego ujęcia do CIT i VAT;

  • księgowanie wyciągów bankowych;

  • analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych;

  • rozliczanie procesów inwestycyjnych oraz prowadzenie rejestrów środków trwałych;

  • wyliczanie i księgowanie rezerw, wycen walutowych, rozliczenia międzyokresowe kosztów;

  • zamykanie okresów finansowych zgodnie z wewnętrznymi wymogami grupowymi;

  • czynny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych;

  • współpraca przy audytach sprawozdań finansowych;

  • przygotowywanie zleconych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (Ekonomia, Rachunkowość, Finanse);

  • minimum 3-letnie doświadczenie w księgowości (mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym);

  • znajomość zagadnień podatkowych oraz zasad rachunkowości zgodnie z UoR;

  • mile widziana znajomość zasad rachunkowości wg MSSF;

  • znajomość obsługi pakietu MS Office, posługiwanie się Excelem w stopniu biegłym;

  • mile widziana znajomość programów - SAP FI / Symfonia;

  • dobra organizacja pracy i systematyczność.

To oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz system premiowy;

  • atrakcyjny pakiet benefitów i świadczeń dodatkowych;

  • elastyczny czas rozpoczęcia i zakończenia dnia pracy.